hallo Bokkers,
Ik zit dus met een probleempje. Zal maar even van voor afaan beginnen.
In 2009 ben in begonnen aan een opleiding , in de stage periode ben ik 20 kilo afgevallen, hierna nog 10 kilo gelijdelijk aan in het komende jaar. Dit jaar in mei ben ik gestopt met de opleiding en heb geen vast ritme meer.
Ik heb nog steed geen werk en ook weinig verplichtinge waardoor ik ook echt niet vroeg mijn bed uit kan komen, aangezien ik pas rond 2/3 uur in slaap val.
De enige verplichtinge zijn savonds de paarden voeren en overdag de paarden rijden of iets.
tot dat ik in 2009 ben afgevallen ben ik altijd enorm gepest geweest en heb geen leuk verlede achter mijn rug om het zo maar te zeggen. Dit ga ik niet allemaal op bokt neer zetten want via google kun je overal bij komen.
Maar doordat ik zo afgevallen ben, ben ik ontzettend bang om weer aan te komen.
De ene dag eet ik heel veel doordat ik niets te doen heb waardoor ik de volgende dag 2 x een heel klein beetje eet om het te compenseren, ik weet dat dit niet goed is en wil hier ook vanaf. Ook als ik wat gegeten heb wat ik niet had moeten eten voel ik me daarna ontzettend rot omdat ik echt en angst heb ontwikkeld om weer bij te komen. Sta dagenlijks 2x op de weegschaal enz.
Begin het behoorlijk beu te worden dat het mijn leven beinvloed, ben er de hele dag mee bezig.
Misschien klinkt het nu allemaal niet erg, maar in mijn ogen is het wel erg want het beheerst mijn leven.
Ik hoop dat iemand me advies kan geven hoe ik hier vanaf kan komen.