Ik ben al tig keer bij de dokter geweest, deze heeft uiteindelijk in augustus 1 kant van m’n nagel uit m’n teen gehaald, dit gaat nu gelukkig goed. Maar die andere kant blijft een ramp. Er zit wild vlees overheen gegroeid en het vlees is helemaal zacht en kapot. Uiteindelijk ben ik doorgestuurd naar een podotherapeut (na heeeel veel zeuren bij de dokter). Deze heeft een hoek eraf geknipt en een beugel om m’n nagel gemaakt zodat de nagel opgetilt wordt en niet weer in m’n teen kan gaan groeien. Dit is nu 2 maanden geleden begonnen en iedere twee weken moet ik terug (a 30 euro) om de beugel naar achter te laten plaatsen.
Maar naar mijn gevoel wordt het alleen maar steeds erger. Iedere keer als de beugel verplaatst wordt, wordt m’n teen weer opengehaald en de beugel groeit steeds verder m’n teen in.
Ik gebruik ook zilvernitraat om het wild vlees weg te krijgen, dit lijkt steeds redelijk te helpen, maar steeds als ik van de podotherapeut terugkom zit er weer nieuw vlees over de nagel heen.
Ik ben het echt helemaal zat om altijd zoveel pijn te hebben, ben ook gewoon continu moe en chagrijnig omdat ik geen enkele nacht doorslaap en 10000x per dag die teen stoot en het dan nog meer pijn doet.
Van andere mensen hoor ik altijd dat ze na 1 doktersbezoekje doorgestuurd worden naar het ziekenhuis, de nagel weg wordt gesneden en nooit meer last ervan hebben. Maar op de een of andere manier wil niemand mij doorverwijzen naar het ziekenhuis?
Herkent iemand dit misschien? Is er misschien iemand die een oplossing weet zodat het minder pijnlijk is?
Ik heb ook al de tip gekregen om gewoon ’s avonds langs de EHBO te gaan en te zeggen dat het echt nog veel meer pijn doet dan anders en dan zouden zij regelen dat ik een afspraak kan maken om de nagel permanent te laten verwijderen. Maar zouden ze hier intrappen? EHBO is niet echt voor ingegroeide teennagels natuurlijk

Nouja, sorry voor het lange verhaal, ik moest het even kwijt en wilde het graag duidelijk uitleggen.
Ik hoop dat iemand misschien iets weet wat helpt!:)
Ben er al drie keer aan geopereerd. Ik heb zelf elke keer gewacht tot dat ik elke dag huilend met een zere en bloedende teen zat. Tja dan is opereren echt nog maar de enige oplossing.)