ja ben dus ook even bij die stallen al langs geweest en heb ook eerlijk gezegd waar paard lief nu staat aangezien de merrie drachtig is van een hengst die iemand anders betaald heeft...
had zoiets van jij maakt mij zwart dan ga ik niet liegen tegen die mensen over waar het paard nu staat.
maar heb nog steeds zoiets van nu heb ik alles uit moeten leggen aan die mensen ... maar ik pik het gewoon nog steeds niet dat zei dit gewoon ongeschonden doet.
en wat betreft deze persoon ik ben nog steeds iets van plan om terug te pakken maar weet echt nog niet wat en hoe...
de stal eigenaresse ging ook aanklacht indienen wegens het stelen van het paard omdat er geen stalgeld is betaald.
en wat ik zo van haar weet is dat zei ook met andere stallen contact ging opnemen.
heb ook mijn eigen stal gewaarschuwd dat mocht mijn familie aankomen kloppen met een arabische merrie dat ze dr niet laten stallen ivm dat ze niet betaald.
t ergste is nog dat ze dus zowel mij als me zusje heeft lopen bedreigen met de dood als ze ons ergens alleen zou tegen komen. maar politie doet er niks mee heb ook gezegd daar als t zo door bleef gaan dat ik eigen rechter ging spelen.