weet even niet zo heel goed wat ik hier nou mee aan moet...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

weet even niet zo heel goed wat ik hier nou mee aan moet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 12:33

aangezien ik even niet meer weet wat ik hier nou mee aan moet
vraag ik t maar gewoon hier en hoop ergens dat ik niet echt de enigste ben met zo iets.
nou heb ik dus familie leden met een paard die dus van stal naar stal hupst omdat ze niet betaald. (en ik weet zeker dat ze me berichten ook naleest op bokt maar daar heb ik eerlijk gezegd schijt aan)
maar om nou dus even t verhaal kort te houden heeft ze op een bepaalde stal gestaan en daar haar paard weg gestolen s'nachts. Na dit geintje heeft die stal eigenaresse in ene mij gepbt (draag helaas dezelfde achternaam als me familie helaas dus t was voor haar snel zoeken)
maar na dat bericht heb ik dus gevraagd of deze mevrouw even met mij aan de telefoon wilde om eens even te babbelen wat er nou allemaal aan de hand was en waarom ze mij een bericht had gestuurd.
a fijn nou kreeg ik dus hele rare berichten van deze stal houdster te horen die dus over mij gingen die mijn familie daar dus had rond lopen bazuinen terwijl ik daar nog nooit ben geweest of iets.
wat ik hoorde maakte mij echt zo ontzettend kwaad t ging van mishandeling van mijn pony, tot opzettelijk naar de slager brengen en dat ik dus maar niet hoefde te komen op die stal en die vrouw zei dat dat dus op meerdere stallen is gezegd want daarmee had ze ook contact gehad.
ik heb alles aan die eigenaresse uitgelegd waarom ik mijn pony naar de slager heb moeten brengen en dat t alles wat behalve opzet en dat ik zeer zeker niet mijn pony mishandeld heb etc
na dat telefoontje ben ik zo kwaad geweest, en ik me dus ook echt afvraag van wat moet ik hier nou mee?
me ouders zeggen dat is laster en dat kan je aangeven bij politie maar volgens mij doet politie hier gewoon weg niks tegen.
aangezien ik dus tegen deze madam al meer aanklachten heb lopen bij politie maar die er gewoon totaal niks mee doet.

wat moet ik hier nou mee? moet ik nou naar politie gaan? of t maar gewoon links laten liggen?
ik vind t zo stijlloos gewoon om dat van mensen te moeten horen die een eigen stal hebben waar ik dus nog nooit ben geweest of uberhaupt die mensen ooit eens gezien heb.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Re: weet even niet zo heel goed wat ik hier nou mee aan moet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:38

Ik zou die familie leden,die dit hebben rond vertelt even aan hun oren trekken.

DivaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:47

Ik zou die familieleden mooi even de waarheid vertellen. En ook even haar adres doorgeven bij de stalling waar nog schuld is.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:51

Als dit mijn familie was mochten die wel heel ver uit mijn buurt blijven!
Weet niet wat ik zou doen, maar blij gaan ze er niet van worden.

En idd ik zou even al die stallen langsgaan en alle gegevens even geven

nenab8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:53

Inderdaad, langs alle stallen gaan en daar je eigen verhaal doen en dan ook nog even haar adres erbij geven zodat de stallen hun huur kunnen gaan opeisen!!!

En gewoon wederom bij de politie aankloppen en je verhaal doen!
Evt met de staleigenaar die je gesproken hebt zodat zij jou verhaal kan bevestigen!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:55

In feite vind ik het diefstal in het geval van het niet betalen van stalhuur en vervolgens snel haar paard weg ter laten halen. Ik vind dat je daar aangifte van moet gaan doen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 13:01

ja ben dus ook even bij die stallen al langs geweest en heb ook eerlijk gezegd waar paard lief nu staat aangezien de merrie drachtig is van een hengst die iemand anders betaald heeft...
had zoiets van jij maakt mij zwart dan ga ik niet liegen tegen die mensen over waar het paard nu staat.

maar heb nog steeds zoiets van nu heb ik alles uit moeten leggen aan die mensen ... maar ik pik het gewoon nog steeds niet dat zei dit gewoon ongeschonden doet.
en wat betreft deze persoon ik ben nog steeds iets van plan om terug te pakken maar weet echt nog niet wat en hoe...

de stal eigenaresse ging ook aanklacht indienen wegens het stelen van het paard omdat er geen stalgeld is betaald.
en wat ik zo van haar weet is dat zei ook met andere stallen contact ging opnemen.

heb ook mijn eigen stal gewaarschuwd dat mocht mijn familie aankomen kloppen met een arabische merrie dat ze dr niet laten stallen ivm dat ze niet betaald.

t ergste is nog dat ze dus zowel mij als me zusje heeft lopen bedreigen met de dood als ze ons ergens alleen zou tegen komen. maar politie doet er niks mee heb ook gezegd daar als t zo door bleef gaan dat ik eigen rechter ging spelen.