Ik ben zo down momenteel... Ik loop al een dikke 2 weken met de symptomen van een blaasontsteking: voortdurend een volle blaas -lees: 2 druppels- en een branderig gevoel met plassen. Vorige week ben ik naar de apotheek gegaan en die heeft me dan medicatie gegeven, maar om een lang verhaal kort te maken sloeg die niet echt aan. Ik moest 's ochtends en 's avonds een pil innemen, en dan ging het wel weer. Maar aangezien de symptomen steeds terug kwamen, ben ik dan deze week maar langs de HA gegaan.
Op de urinestaal was niets te zien, al vond hij het wel wat 'troebel'. De staal is nu naar het labo voor verder onderzoek en morgenavond weet ik iets meer. De HA heeft me een zakje antibiotica gegeven die 3 dagen zou moeten werken. Toen ik die 's ochtends innam hielp het inderdaad meteen en heb ik voor het eerst in 2 weken een urinebuis-pijnloze dag gehad!
Maar toen ik de volgende dag op stond, was het er weer en nu heb ik nog steeds last. Ik merk wel dat het vooral 's ochtend en 's avonds erg wordt, en als ik (voor mijn doen) heel veel drink, gaat het ook beter. Ik denk niet dat het m'n nieren zijn want ik heb, behalve van mijn urinebuis-pijn, nergens last van en het kleurt ook niet donker ofzo... Het enige wat ik heel af en toe al heb gemerkt, sinds deze week dan, is dat ik soms ook wel wat draaierig ben.
Herkent iemand dit?
Sorry voor mijn klaagzang, maar ben het gewoon ZO zat!
) maar ik kreeg antibiotica die ik 4x per dag in moest nemen 5 dagen lang, die hielp echt goed! en na 2 dagen was alle pijn weg ook bij het plassen.