Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben 28 dus vast wel oud genoeg haha 

Onder plaatselijke verdoving kunnen ze een hoop doen 
Dus ik verwacht gezien je leeftijd dat je niet helemaal onder zeil hoeft, maar dat je het zalfje krijgt
Scheelt ook weer met herstellen, kun je gelijk weer naar huis.
as maandag moet ik weer na kno ontsteking is inmiddels weg dan gaan ze kijken of operen kan om t dicht te makennof dat ik "prop" in oren krijg met zwemmen.
mocht zelf een smaak uitkiezen
bij mij vielen de buisjes alleen de hele tijd eruit en de oorontstekingen bleven komen
werd altijd ziek van die narcose
Maar verder kon ik heel fijn oorpijnloos horen etc. Heerlijk.
kwam een groen ding uit m'n oor gevallen
net een iniminie strijkkraal!
12 x buisjes gehad, laatste x waren het T-buisjes en die bleven gelukkig zitten
ukkiepuk schreef:Ik heb als kind de nodige oorontstekingen en buisjes gehad , toen werd het uiteraard onder algehele narcose gedaan. Vorig jaar had ik ook veel vocht achter mijn trommelvlies. Ik hoorde niets meer aan die kant en had last van mijn evenwicht. Ik ben naar KNO-arts geweest en daar zag je dat mijn trommelvlies helemaal bol stond van de druk. Hij heeft toen mijn trommelvlies onder plaatselijke verdoving doorgeprikt. Héérlijk! Voelde zo het vocht weglopen en kon gelijk weer horen. Wat een verademing was dat zeg. Hoefde geen buisje in en zou na 2 weken weer dichtgegroeid zijn. Heb er geen last meer van gehad ondanks dat ik een 'orenkindje' ben
Ik zorg er zelfs voor dat ik nooit water in mijn oren krijg, omdat dat zo zeer doet.
Soms heb ik zoveel druk op mn trommelvliezen dat ik ook duizelig wordt. Vliegen is voor mij sowieso gevaarlijk.