Bultjes en jeuk.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xJustMe6

Bultjes en jeuk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 08:05

Zondag avond begon het, kreeg een paar witte bultjes op mijn pols en had een beetje jeuk daar. Niks bijzonders.

Sinds gister avond zit ik helemaal onder de bultjes. Op mijn benen, armen, rug, nek, gewoon overal. Het zijn kleine witte bultjes en ze jeuken echt vreselijk! Ik probeer er zo lang mogelijk vanaf te blijven maar na een tijdje word ik gewoon gek en moet ik krabben. Heb mezelf gewoon tot bloedens toe open gekrabt gister -O- . Kon gewoon niet slapen van de jeuk, en als ik eindelijk sliep werd ik na een half uurtje ofzo weer wakker.

Het zijn geen muggenbulten, die heb ik ook een heleboel maar die zien er heel anders uit, en jeuken veeeeeel minder. Het zijn kleine witte bultjes, de huid er omheen is rood. Iemand enig idee wat dit kan zijn? En wat ik tegen de jeuk kan doen? Bodybutter en mentolpoeder heb ik al geprobeerd, zonder resultaat..

Storm

Re: Bultjes en jeuk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:07

Het lijkt op een allergische reactie ergens op.
Heb je iets gegeten waarop je reactie hebt kunnen krijgen? Of heb je een ander wasmiddel? Slik je medicijnen waarop je kunt reageren?

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 08:09

Voor zover ik me kan bedenken heb ik niks bijzonders gegeten, ander wasmiddel wel :j. Maar dat hebben we al een tijdje.. (2 weekjes ongeveer denk ik). Medicijnen gebruik ik niet.

jenneke1029

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:13

even cetrizine ophalen is een allergische reacktie ergens op heb dit ook gehad en op dochterswacht advies dit opgehaald.
Dan is het met een uur al een stuk minder.
Dan nog uit zoeken waar je niet goed tegen kunt, wij zijn er hier nog steeds niet achter helaas, maar gelukkig ook na een week geen last meer.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:27

phoeoeoe dat heb ik soms ook ja! Vanuit het niets ineens overal van die kleine witte bultjes... ik weet ook niet waar het vandaan komt.. een koele douche helpt altijd wel bij mij :)

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 18:53

Koele douche helpt indd wel even :j. Helaas niet voor lang...

Morgen of donderdag even langs de huisarts denk ik, het word alleen maar erger..

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:54

oe sterkte

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:01

geen zonneallergie? daar heb ik ook last van ... allemaal kleine witte bultjes

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 19:19

Zonneallergie heb ik wel ja. Maar het zit ook op mijn bovenbenen en rug en die hebben de laatste tijd echt geen zon gezien..

EsmeexRoosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:44

Ik heb ook zoiets, maar ik heb eczeem, de dokter zei dat het een allergische reactie was, maar de bultjes blijven komen en gaan. En ze jeuken als de pest! Ik heb nu 2 zalfjes gehad.
Maar ik denk: Eczeem, warmtebultjes of allergische reactie?