Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ik heb er ook pilletjes voor gekregen word je wel suf van maar de jeuk gaat wel weg
.

kreeg enorme, rode, warme bulten én werd ook nog eens extra vaak gestoken, dus ik zag er in de warme maanden nogal sneu uit 
Hebben jullie geen zalfje thuis tegen de jeuk (Azeron oid?)
vuurneon schreef:Koelen; nat washandje/theedoek eropHebben jullie geen zalfje thuis tegen de jeuk (Azeron oid?)
Verder kun je morgen bij de Etos oid een goed gifpompje halen, zodra de volgende ellendeling je prikt kun je het eruit zuigen
Weet je zeker dat het geen daas was? Want daar reageren wel meer mensen zo heftig op.
Bij de dokter kun je vaak wel een antihistamine tabletje krijgen op recept, dus het kan geen kwaad om even te bellen morgen.

Citaat:Loratadine is sinds 1988 internationaal op de markt. Het is zonder recept verkrijgbaar onder de merknamen Allerfre, Claritine, Hooikoortstablet loratadine en als het merkloze Loratadine. Het is te verkrijgen in tabletten en drank.

. Normale broeken waren vaak idd geen optie meer, laat staan een rijbroek.
Ze zeggen inderdaad dat de muggen nu niet steken, maar daar klopt dus weinig van. Al trek ik heb volgens mij aan, na een BBQ met 7 man ben ik de enige die helemaal lekgeprikt is afgelopen weekend