Hebben jullie er ook zoveel last vast ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Fadigho

Hebben jullie er ook zoveel last vast ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 19:25

hee medebokkers ..

ik vind het echt maar vervelend die puistjes ..
sinds ik terug ben van vakantie heb ik echt veel last ervan, en ik weet niet echt
wat ik er nu tegen moet doen, ik eet gezond ik smeer vanaf deze week mijn gezicht
savonds voor het slapen in met nersolie, me moeder zegt dat het helpt, ( het werkt ook )
maar het gaat echt langzaam .. ik was zowiso al elke morgen mijn gezicht met lauw water,
en savonds voor het slapen ook .. en met douche doe ik ook mijn gezicht scrubben ...
ik word er niet goed van !!

weten jullie er iets op?
Groetjes x x

Mondy

Re: Hebben jullie er ook zoveel last vast ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:08

ik tem even, je hebt hem verkeerd staan..
wel vervelend voor je !

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 00:37

Naar de dokter, die zoekt wel iets passends!
Als dat niet werkt ga je gewoon weer, op een keer komt er wel iets, misschien de pil :)

x_Fadigho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 12:13

ik gebruik de pil niet .. heb iets anders (pb maar )
haha

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:46

Je hebt indd een speciale pil maar dat zou ik niet doen. Er was een meisje die dat ook had en die kreeg ze allemaal na dat ze met die pil gestopt was ;)

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:56

Ik slik de Diane pil, al hoewel ik niet zo veel last heb van puistjes, heb ik door deze pil helemaal geen last meer. Alleen in de stopweek krijg ik een paar puistjes, maar dat krijg ik altijd als ik ongesteld moet worden.
Ik weet wel dat je er zo min mogelijk op moet smeren of zelf aan rommelen. Ik weet niet of je foundation of iets gebruikt? Maar dat is natuurlijk ook niet echt goed voor je huid. Ik zou inderdaad ook gewoon is een afspraak bij de dokter maken, wie weet komt hij met iets passends.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:02

Wat vervelend voor je. Ik ken zelf het probleem maar al te goed, ondertussen is mijn gezicht min of meer een groot litteken geworden -O- Ik ben er zelf mee naar de apotheek geweest, en die hebben me het een en ander aangeraden voor middeltjes. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij iets voor de gevoelige huid. Ik heb zelf gemerkt dat als je een dunnen gevoelige huid hebt middeltjes als clearasil en andere agressieve antipuistmiddeltjes het echt veel erger maken.

Tegen de littekentjes doe ik nu 2x per dag bio-oil smeren. Dat help erg goed, mijn huid is voelbaar gladder, maar de rode littekentjes zijn nog wel zichtbaar. Ik ben ondertussen ruim 21 jaar oud, en eigenlijk lijkt mijn huid wat beter te worden, maar ik zal er zelf in ieder geval problemen mee houden.

Wat al is gezegd, je kan naast de apotheker ook de huisarts raadplegen.

x_Fadigho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 16:03

ik slik de pil niet, ik heb n spiraaltje .. ik gebruik ook geen make-up .. haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:07

Bij mij helpt niets eraan doen ontzettend. Geen zooi op je gezicht, niet scrubben, geen dag en nachtcreme. Ik maak mijn gezicht 2x per dag schoon met een babydoekje (zonder lotion voor de billetjes haha). Gewoon deppen, niet wrijven.
Altijd veel last van puistjes gehad, ben wel aan de pil maar niet de pil die heel goed tegen puistjes zou werken oid. Droeg nog wel eens foundation, had toen ook een dag en nacht creme, scrubte wel eens, van alles geprobeert: ook de duurdere merken. Maar het werkte allemaal niet, ook het 3 stappen plan van clinique niet. Nu doe ik dus alleen maar een babydoekje over mijn gezicht en voila, veel minder last!

x_Fadigho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 16:12

@Jorien, ik heb ook babydoekjes maar er zit wel lotion in, maar die gebruik ik altijd en voor ik zoveel puistjes had, gebruikte ik die ook al dus daar ligt het niet aan ..

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:21

Ikzelf heb er nooit erg veel last van gehad, maar ik heb me laten vertellen dat slakkengel erg goed moet werken.

Is verkrijgbaar bij action dus kost niet veel.

Maar ik spreek uit horen van, niet uit eigen ervaring, dus wordt niet boos op me als het niet werkt!

Sterkte in ieder geval er mee.

x_Fadigho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 17:02

@Gooiske, ik moet morgen toch nog even naar de dokter bellen en dan zal ik eens vragen wat er kan helpen .. dankjewel voor de tip ik zal het eens gaan testen, en ik word niet boos als het niet werkt haha.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:20

ze noemen het jeugdpuistjes, maar ik ben bijna 33 en heb er nog af en toe last van.. helaas pindakaas. niet aan peuteren en niet knijpen. maar ja, je wil ook niet een lichtgevende kop op je kop. :D

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:13

Paintless schreef:
ze noemen het jeugdpuistjes, maar ik ben bijna 33 en heb er nog af en toe last van.. helaas pindakaas. niet aan peuteren en niet knijpen. maar ja, je wil ook niet een lichtgevende kop op je kop. :D

:)) doe jij er nog wat aan als je dan een witte kop hebt? Naast proberen niet te knijpen :Y)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:14

Iedere dag brandnetelthee drinken, wel vol houden.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 19:13

Moderatoropmerking:
VVDD->MW

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 19:42

MLoeser schreef:
Paintless schreef:

:)) doe jij er nog wat aan als je dan een witte kop hebt? Naast proberen niet te knijpen :Y)

nee. Ik ben heel erg en knijp tot het bloed. Ik weet dat ik het niet zou moeten doen, maar kan t gewoon niet laten.
Wel is t goed om 2 x daags je gezicht te wassen met zuiver water. Geen zeep oid, dat laat restjes achter. Alleen warm (heet) water.