Oke iedereen, ik zit in een eigenlijk-niet-zo-heel-erg-maar-toch-verschrikkelijk-irritant-dilemma.
Ik heb ontzettend gave schoenen gezien bij de River Island. Volgende week heb ik een feest van een vriendin en volgende week maandag ga ik met school een midweek naar rome. In Rome gaan we ook savonds terasjes pakken en shoppen en foto's maken natuurlijk. Ik had het fabuleuse idee om met die super mooie hakken naar het feestje te gaan én mee te nemen naar Rome, MAAR... De officiéle site kan alleen dingen verzenden naar adressen ín Engeland. Dus niet daar buiten. Dus ik heb de winkel in Rotterdam bezocht en gebeld, daar hebben ze die schoenen niet. Dito in Amsterdam. De winkel laten bestellen gaat ook niet. Nu heb ik een site gevonden die het mogelijk maakt om vanuit Nederland kleding van River Island te bestellen, hebben ze juist die hakken niet! Het gaat om een limited edition, maar is dus wel te koop in de kleuren die ik niet wil. Ik word er helemaal gek van! Weet iemand een manier om toch aan die schoenen te komen? Als laatste hoop?
Ik heb ook gevraagt dat als ik ze toch zou kunnen bestellen en ze zouden te hoog zijn, of ik ze terug kon brengen in de winkel in Rotterdam, en dat kon.
In Antwerpen ligt ook een winkel van River Island. Misschien kan je eens bellen of zij de schoenen hebben en eventueel naar een winkel in Nederland kunnen opsturen?
ik heb gebeld, maar ze verzenden niks naar nederland.. Wel zeggen ze dat er binnekort via de site besteld kan worden, dus ik duim dat het van het weekend lukt.
Anoniem
Geplaatst: 30-09-11 15:49
Ga er maar niet van uit dat dat voor dit weekend lukt.. daar moet een script voor aangepast worden en dat is niet meer op vrijdag last minute te doen
Is er geen bokker in Engeland die ze kan oversturen?