Ik heb altijd dun blond haar gehad, maar de laatste 2 jaar begin ik gewoon door mijn haar heen te kijken en zie ik gewoon de vorm van mijn schedel.
Mijn moeder, die 20 jaar ouder is, heeft het nog veeeeeel erger. Die kun je van alle kanten zowat dwars door haar haren kijken. Bij mij met name alleen aan de voorkant, bij mijn pony en de scheiding in het midden.
Er zijn zoveel middeltjes in de handel die bijv. de bloedsomloop stimuleren, dat ik niet meer weet welke ik moet kiezen.
Ik wil in ieder geval niets op hormoonbasis of synthetische troep.
Zo kwam mijn moeder met een lotion thuis, gekregen van een Duitse vriendin die het met veel pijn en moeite bij een Duitse drogist had weten uit te halen. Na nadere inspectie blijkt hier echter Prednizolon in te zitten. Weliswaar in zeer kleine hoeveelheid, maar toch....ik heb een schoonzus die Pretnizon neemt tegen de reuma, en dat is echt geen lekker spul.
Ik heb aan haarextensies zitten denken, maar dat wordt me weer afgeraden door mijn kapster, omdat dat je eigen haar kapot maakt.
Het liefst heb ik ook gewoon iets wat de niet actieve haarzakjes weer activeert, waardoor ik gewoon weer meer haar krijg.
Dus wie heeft ooit al eens wat geprobeerd en wat helpt.
En ....wie weet wat eventueel door een zorgverzekeraar vergoed zou worden?