Pff, ik vind het zo naar allemaal. Je hoort het ineens zoveel.. Schrik er zo van, ben echt heel erg bangig gewoon..
Ook een ander meisje is heel ernistig ziek geweest, had last van een vleesetende bacterie, is gelukkig weer heel erg aan het opknappen. Had 50% kans op genezen. Hoor ik gister dat haar vader in het ziekenhuis lag omdat hij zo in doodsangsten had gestaan dat hij heel veel druk op zijn hart had gekregen. Hij was gewoon op.
Plus dat mijn vader ook al tijden loopt met klachten in zijn lijf, dat alles pijn doet. MRI's hebben niets uitgegeven en hij heeft al meerdere onderzoeken gehad wat op niets uitkwam, maar ik word gewoon bang als ik zulke dingen hoor allemaal. Het is ding op ding op ding. En dan ga je de kleinere dingen ook weer zwaarder meewegen..
@mysa, Verschrikkelijk he. Het laat gewoon allemaal zo een diepe indruk op me achter. Het had ook iemand uit mijn gezin kunnen zijn denk ik dan. Enige wat je ervan kan leren is inderdaad Pluk de dag. Maartoch, ik snap niet hoe het leven zo oneerlijk kan zijn.
@Charaz, van die jongen is het zeker, een van die twee meisjes heeft 70% dat het baarmoederhalskanker is en de ander weet ik niet precies.
Laatst bijgewerkt door So0p_ op 29-09-11 16:28, in het totaal 2 keer bewerkt