Tieme schreef:voor evt. pillen zou ik de HA bellen.
Maar, heb je naast duizeligheid nog andere klachten?? want je zegt dat de Ct-scan is mislukt omdat je bang bent in kleine ruimtes. in de lift wordt je ook vaak duizelig --> is ook een kleine ruimte.
bij claustrofobie worden mensen ook vaak duizelig. zou me niets verbazen als je onbewust loopt te hyperventileren. hier kan je ontzettend duizelig van worden en komt ook vaak in aanvallen. je hoeft geen andere symptomen te hebben en het al helemaal niet te voelen/merken.
Ik heb naast duizeligheid idd ook nog andere klachten , dat op het moment wanneer ik duizelig wordt mijn benen ook niet meer voel en er geen controle meer over heb , wat overigens heel erg irritant is.
Na zo'n '' aanval '' heb ik knallende hoofdpijn en het liefst ga ik dan ook slapen , alsof je dan helemaal uitgeput bent.
Hyperventilaties heb ik 4 jaar geleden ooit een aantal keer gehad , hiervoor ook bij HA geweest en daarna na Fysio voor bepaalde oefeneningen , ik moet zeggen dat voelde toen veel anders dan wat ik nu heb.
Soms sta ik in de winkel boodschappen te doen en als ik dan voor over buk ben ik ineens duizelig , of wanneer ik een te snelle beweging maak , ook na het paardrijden voel ik m'n benen soms niet meer wanneer ik van het paard afstap.
Tijdje terug ging ik voor de grap op een trampoline om te testen hoe ik daar vanaf kwam , nou niet fijn dus heel erg belabberd , ook mijn benen voelde ik niet meer en werd helemaal duizelig , heb meteen de eerste beste stoel gepakt en na 10 min ging het wel weer wat beter..