Ik heb al van jongs af aan problemen met mijn rug vooral onderin en heb door de jaren heen al vanalles geprobeerd.
Ontzettend veel verschillende therapieen, zoals revalidatie, mensendieck, fysio, ortho manueel.
Dingen als de ortho manueel helpen wel maar wel maar 2 maanden, ik mag niet zo snel weer behandeld worden omdat dit niet goed is en ontstekingen kan veroorzaken.
Dus moet ik eerst weer een tijd wachten tot het weer heel erg is en dan kan ik weer gaan.
Daarbij is het ontzettend duur en wordt haast niks vergoed.
Nu ben ik wat anders gaan proberen chiropractie en het heeft me van mijn hoofdpijn afgeholpen maar voor onder in mijn rug doet het bijna niks.
Ook dit moet ik uit eigen zak betalen voor een groot deel en omdat het niet veel lijkt te doen voor mijn onderrug ben ik misschien van plan te stoppen.
Ik ben nu van eind juli bezig en heb in het begin twee behandelingen in de week gedaan en daarna 1x in de week, nu voor het eerst 1x in de twee weken maar ik blijf zoveel last houden en dus is de twijfel toe gaan slaan.
De huisarts zegt gewoon je moet ermee leren omgaan en ga maar sporten en fysio doen.
Oja er is doormiddel van mri scoliose en discopatie vanst gesteld en mijn bezinksel is nooit goed maar geen hond die hier naar kijkt.
Ik ben een beetje ten einde raad met deze hele situatie.
Maar mijn vraag is zal ik stoppen of doorgaan met de chiropractie?
Ik zit over mijn behandelingen heen waar ik een gedeelte van vergoed krijg dus moet nu alles zelf betalen en dat met bijna iedere week een behandeling is ernstig duur.