tijdelijke vulling eruit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aradis

tijdelijke vulling eruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 00:06

Nou :Y)
Tijdje terug bij de tandarts geweest, wortelkanaalbehandeling.
Erg vervelend.Maar daar gaat het nu niet om.
Ik heb een tijdelijke vulling gekregen omdat er nog een afspraak moet komen, deze was afgelopen donderdag gepland maar zoals ik al had aangegeven zou de kans klein zijn dat ik zou kunnen. Afspraak is namelijk gemaakt in de vakantie toen ik mijn rooster nog niet had.

Alleen nu is die tijdelijke vulling niet geweldig. Merkte de laatste week al dat er hele kleine stukjes afbrokkelden alleen nu is er afgelopen nacht een behoorlijk stuk uitgekomen. Ik vraag me af hoe erg dit is, ik bel morgen natuurlijk direct de tandarts op. Mijn volgende afspraak is overigens pas op 8 November, eerder was geen plaats.

Ben er bang voor dat ik weer kiespijn krijg, want daar kan ik dus absoluut niet tegen!
Iemand hier ervaring mee?

Ik vond zelf 8 November wel heel erg laat, maar kan ook niet op internet vinden wat nu een beetje normaal is..

ReignStar

Re: tijdelijke vulling eruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 00:12

Je zenuw is eruit of doodgemaakt, dus je kiespijn gaat niet in dezelfde kies terugkomen...

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 06:49

Hmm, mijn kies vind dat dat niet uitmaakt :Y) Het doet me alweer een partij pijn ..
Straks maar de tandarts bellen en hopen dat ik even langs kan komen voor nieuwe tijdelijke vulling oid, en ik heb er al zo'n hekel aan :(

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 07:24

Ik zou gewoon bellen, voor dit soort gevallen moet er toch wel een plekje zijn...

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 07:56

Kan om 1130 gelukkig terecht :)
Alleen zo'n hekel aan de tandarts, brrr...

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:16

Gelukkig kon je terecht,want mijn vulling is er ook keer uitgevallen en ik dacht maakt niet uit dat het gebeurd omdat toch dood is maar bleek toch onhandig te zijn en zijn langer bezig geweest dan dan ik meteen terug was gekomen :)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 20:59

Ik ben ook blij dat ik direct terecht kon! Tandarts heeft ook gelijk maar wkb helemaal afgemaakt ipv nieuwe tijdelijke vulling dus daar hoef ik ook niet meer tegenop te zien _O-
Beetje jammer van de napijn _O- Maar komt vast wel goed :D