Plekken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMerleLove

Plekken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 11:17

Hallo mensen (: Ik ben 13 jaar en dit is mijn verhaal: Ik kreeg een week geleden een plek van zo'n 3 bij 5 centimeter op mijn onderrug. Het wa een beetje warm, vochtig en bollig. Ik vertrouwde het niet helemaal maar besloot het nog even aan te zien. Nou, donderdag keek ik in de spiegel en zag dat er een korst opzat en dat de plek een paar millimeter kleiner was, dus ik dacht: Oh, dan was het vast een schaafplek ofzo. Vrijdag keek ik weer maar verrek, er zat precies zo'n zelfde plek naast de andere! Ik snapte er niks van, en smste mijn moeder (ik zat op school)
De plek zag er precies zo uit zoals de ander ook begon. Mijn moeder maakte voor de zekerheid maar even een afspraak bij de dokter. Die zei dat hij het nog niet echt goed kon zien. Dat het een soort infectie zou kunnen zijn zoals je ook wel krentenbaard kan vinden bij kleine kinderen. Alleen dit was groter, en het irriteerde ook erg. Dus hij gaf me een antibiotica-zalf die er 2 keer per dag op moet, en als het binnen een week niet zichtbaar zou verdwijnen zou ik moeten terugkomen. Maar nu is mijn vraag: Is er ondanks de antibioticazalf toch nog een kans dat er nieuwe plekken komen?
Mijn broek scheurt er ook steeds langs dus daarom irriteert het ook steeds zo.

Heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie een oplossing weten!

Groetjess :P

BigOne

Re: Plekken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 11:36

Foto zegt meer dan woorden, heeft je pony toevallig ook last van een schimmel of een ander dier in het gezin? Ringworm, huidaandoening is erg besmettelijk bvb.