Inmiddels op advies van vele bokkers naar een 'zweverig' persoon geweest, hij liet mij terug denken aan 4 jaar geleden, ik ben toen heel hard tijdens het springen gevallen en vanaf toen is alles wat scheef gaan groeien.
We zijn doorverwezen naar de Podoloog (Alkmaar) waar ik zooltjes aangemeten heb gekregen, deze heb ik tot op de dag van vandaag in mijn schoenen en merk geen enkel verschil.
Ik ben 2 weken terug opnieuw naar de dokter geweest, we hebben een foto van mijn rug gemaakt waarop NIKS te zien was
, ik heb Mensendieck therapie voorgeschreven gekregen.Het blaas probleem is volledig terug gekomen, ik zie er tegenop om naar de wc te gaan.
De dokter heeft mijn urine getest maar iedere keer komt er gewoon een goede normale uitslag uit, er zit geen ontsteking maar ik verga van de pijn!
Ook heb ik soms last van steken onderin mijn buik (echt helemaal onderin), dit hebben we nooit laten onderzoeken, er is destijds een blaasonderzoek geweest (met bloed, zweet en tranen) waarin mijn blaas dus vanbinnen ontstoken was, heb hiervoor pillen gekregen maar alles is dus terug gekomen.
Ik ben ten einde raad, ik word afgescheept door de artsen, heb alles al geprobeerd en ik blijf zoveel pijn hebben! Ook ben ik bang om terug te gaan naar de uroloog, een blaasonderzoek doet écht pijn.
Misschien dat de rugpijn vanaf mijn blaas komt, ik hoop dat bokkers zich herkennen in mijn verhaal en/of tips hebben.