Ik heb daarbij toen eigenlijk ook vrijwel bij neergelegd omdat ik verder ook geen jeuk had.
Nu sinds 2 maanden let ik er weer een beetje op, en heb ik nog steeds witte stukjes in mijn ontlasting. Daarnaast heb ik een paar keer (3/4keer in die 2 maanden) jeuk gehad. Ik heb een beetje info op internet opgezocht en zie dat je van een worm infectie ook heel moe, en vage buiklachten kan krijgen. Nou ben ik wel al een geruime tijd nogal snel en vaak moe, en buikklachten heb ik ook (maar heb ook PDS dus daar kan het natuurlijk ook aan liggen
)Ik vroeg me af of je bij een worminfectie altijd zichtbare wormen moet zien of dat het ook kan door gewoon kleine wit/lichtgele stukjes op je wcpapiertje en/of in de toilet te zien.
Daarnaast lees ik op internet dat je bij een infectie altijd alles wat op 60gr kan wassen moet doen omdat je anders keer op keer weer geinfecteerd kan worden (die dingen blijven dus weken/maanden leven!)
Maar ik kan moeilijk heel mijn stoelen/banken en meubels gaan reinigen waar ik toevallig misschien ook wel eens met mijn boxershortje op heb gezeten..
Heeft er iemand tips/adviezen of toevallig ervaringen met een worminfectie?

vandaar dat ik aangaf de rijst of vliezige groenten ea