pubelia schreef:Ik ben morgen 21 weken zwanger.
En heb vannacht het creapy gedroomd.
droom 1: We zaten in een kroeg. En om daar uit de komen moest je over de bar heen en dan moeilijk naar beneden met een trap kruipen. Toen we dat wilde doen werden wij op de een of andere manier boos, en viel iemand die daar zat zo naar beneden. Dood. Omdat niemand wilde zeggen werd er een parcours uitgezet, en de gene die daar goed door heen kwam die had het niet gedaan. (je kon verschillende routes doen, maar bij 1 kwam je uit) Even later zaten we de tegeltjes te leggen waarvan de bar gemaakt was en door de val van die persoon los geraakt zijn!
Droom 2: Was nog een tikkie erger. Er was een glijbaan, en daar stonden allemaal mensen omheen. En we werd iedere keer een kind in gezet, die dan door de omstanders dood geschoten werden. En de volgende die dan aan de beurt was, zag wat er met de voorganger gedaan werd. (en dan zie je de kinderen echt in elkaar zakken) Jechh.
Je snapt dat toen ik wakker werd me echt ff rot voelde... Wat een dromen. Maar wist niet dat het met de hormonsters te maken kon hebben...
he bah!!!! zo erg is het bij mij (nog) niet!!