Zeker uit de mond van iemand die pas sinds een half jaartje mag stemmen.In ieder geval. Ik lijk dus vrij "oud". Gemiddeld word ik 22/23 geschat denk ik. Op zicht niet erg natuurlijk! Kom iedere kroeg in enzovoorts. Alleen wat ik toch wel een beetje vervelend vind is dat ik alleen maar word versiert door "oudjes"
Ik krijg alleen nog maar mensen die 25+ zijn achter me aan terwijl ik juist zoiets heb van dat is net iets te oud voor mij. Mensen van mijn leeftijd denken dan weer juist dat ik te oud ben voor hun.. Ik had laatst zelfs per ongeluk een date met een man van 30! (had hem even iets jonger geschat, hij mij "iets" ouder, hoorde achteraf dat hij dacht dat ik 25 was haha) Qua make-up heb ik alleen een randje eyeliner onder mijn oog, soms ook aan de bovenkant (onder mn wimpers zeg maar) en mascara. Verder gebruik ik niks en voor zover ik weet zijn er nog geen rimpels op mijn gezicht te ontdekken. Wel heb ik mijn haar nu heel kort. Dat ga ik nu ook laten groeien in de hoop dat dat mij wat verjongt. Qua kleding heb ik vaak gewoon heel erg basic spul aan. Simpele spijkerbroek met een simpel shirt er op. Hebben jullie nog tips?
En dan nog maar hopen dat ik net als mijn moeder eeuwig 25 lijk
Maar ergens heb je wel gelijk. Ik vind het alleen zo vervelend dat mensen altijd meteen denken dat ik zo oud ben. Het irriteert me dat mensen me gewoon niet geloven als ik zeg dat ik 18 ben. Bovendien is het ontzettend sneu voor mijn beste vriendinnetje die 21 is maar 15 word geschat 
Ik heb een vrij lastig figuur.. Hele brede heupen, LANG bovenlijf, korte beentjes, ik ben maar 1,55 en om het nog makkelijker te maken ben ik een ramp met shoppen 
Ik ga nu in ieder geval mijn haar laten groeien. Is ook lekker warm in de winter hihi! Wil het zowiezo weer een keer lang zodat ik het nog een keer kan afknippen. Vond de reacties nadat ik van lang na kort was gegaan te leuk om dat niet nog een keer te doen
misschien kun je het wel witblond blond verfen om er wat jonger uit te zien? Vind je er idd niet 18 uitzien maar eerder 21 ofzo,
maar goed, ik vrees dat je er weinig aan kan doen behalve mee leren leven.