ik heb al bijna 2 jaar een wrat op mijn knie. ik weet het, dit gaat over paarden maar ik kan niet op dat andere. weet iemand mischien iets om hem weg te krijgen? ik heb al iets gehoord over tandpasta erop smeren en over citroenolie. ik ben vandaag begonnen met tandpasta erop smeren. weet iemand anders nog iets?
Laatst bijgewerkt door iefke op 25-09-11 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel verduidelijkt
De doktersassistentie kan hem aanstippen met stikstof of een tinctuur, dit kost je niks. Of bij een drogisterij een middeltje voor wratweg kopen.
Ik zag in je profiel dat je 10 bent, laat de wrat eens aan je ouders zien, die weten vast wel wat te doen.
Myca
Geplaatst: 18-09-11 21:11
knollentuin schreef:
even naar je huisarts en weg laten stippen,dat gebeurd met vloeibare stikstof, zo gebeurd
Precies, dan wordt hij er als het ware af gevroren. De huisarts stipt dan met een wattenstokje ijskoude vloeibare stikstof op de wrat. Daarna krijg je een blaar en als die genezen is is de wrat weg. Daar hoef je niet bang voor te zijn, het doet nauwelijks pijn.
Je kan ook een product kopen bij de apotheek Het heet volgens mij Duofilm en je moet het er elke dag opdoen en na 3 weken is je wrat weg. En het doet helemaal geen pijn
Tosko
Geplaatst: 24-09-11 20:46
Ik ging naar de homeopaat. Toen kreeg ik minibolletjes die ik moest slikken en het was toen heel snel weg. Doet ook geen pijn ofzo
Gewoon even bij de huisarts langs. Vaak hebben die regelmatig een "wratten inloopspreekuur". Kun je al je wratjes ect aan laten stippen. Ben je er direct vanaf.
Resfeber
Geplaatst: 25-09-11 09:52
Ben vroeger ook naar de huisarts geweest voor wratten aan te stippen. Ben er 2 jaar lang elke woensdag naar toe gegaan en nog steeds zijn ze niet weg.
Maar bij de meeste gevallen zijn ze naar 2/3x aanstippen bij de huisarts wel weer weg. Even tanden op elkaar, en aanstippen maar!
Ik heb alles geprobeerd wat er te koop was in de winkels en apotheken. helaas hielp niets. Daarna (na 4 jaar) ben ik naar de huisarts geweest, het doet pijn, maar het is dragelijk!! na een week was ik er van verlost!
Farolover
Geplaatst: 26-09-11 17:18
Ik deed er altijd doorzichtige nagellak op, stikt & verdwijnt!
NiKip
Geplaatst: 26-09-11 17:20
Farolover schreef:
Ik deed er altijd doorzichtige nagellak op, stikt & verdwijnt!
Echt waar? Op je knie zou ik gewoon laten aanstippen, dan ben je er zo vanaf Maar ik heb er een paar onder mijn voet. Als ik dan laat aanstippen kan ik niet meer lopen... Dus ik ga die nagellak eens proberen