Ik kan en moet echt zoveel slapen... Anders ben ik echt een zombie..
Ik heb toch echt minimaal 8 uur op een nacht nodig, en als het even kan wat meer..
Vannacht ook, ik schrok er net zelf van, had even uitgerekend hoeveel ik geslapen heb.. 16 uur!!
Ik kwam gister terug van stage om half 7.. Even eten gemaakt, gegeten, ben ik op de bank in slaap gevallen om 20.00.. Om 22.00 maakte een vriendin me wakker omdat ik mn msn nog aan had laten staan, toen ben ik gelijk naar bed gegaan, en het licht ging vanmorgen niet weer eerder aan dan 12.00...
Nu is dit wel een extreem lange nacht hoor al zeg ik het zelf... Maar als ik vrij ben, slaap ik die nacht tot echt zo 12 uur aan 1 stuk door.. Nu op dit moment ben ik ook alweer heel moe.. Als ik nu naar bed ga, slaap ik zo..
Nu heb ik ook wel een erg druk schema, zal daar ook wel aan liggen, heb 3 hele lange dagen op school.. Van s morgens vroeg tot in de avond. 2 volle dagen stage en 1 dag werken. Dus ik ben maar 1 dag vrij, en op die dag moet ik mn huis schoonmaken, huiswerk, enz enz enz. En af en toe moet ik op die dag ook nog werken...
Maar heeft iemand een tip voor me? Om niet zoveel te slapen?
Ik moet ook trouwens echt mijn wekker zetten, anders word ik niet wakker uit mezelf..
die weet er ook wel raad mee..
maar het werkt wel!
Toen ik laatst minder dan 8 uur had geslapen ben ik tijdens het eten in slaap gevallen.
Middagdutjes helpen bij mij ook altijd!