Ik wou even hier mijn verhaal kwijt over de dingen die hier de afgelopen tijd gebeurd zijn, , naja, ik ben 10 jaar en vat alles meer op

Ik zal vooraan beginnen wat nu zich afspeelt,
Heb een zware tijd achter de rug, waren wat meiden op school alleen maar stom aan het doen, dreigen met dingen, enz, enz. Moeder heeft ernstige borstkanker gehad
Ze kan sneller overlijden, Nou nu gaat het beter maar dan ben je bang dat je alleen maar terug-slag krijgt, in de zomervakantie ging het ook goed met me, maar nu... M'n fiets is gestolen, Het was een roestbak maar lekker dan... de huissleutel zat eraan. Nee he? Super rot! Naja ik kom er wel overheen denk ik bij mezelf, nouja en vandaag dan leuk naar de speeltuin met vrienden, nee he, alweer zoiets, ik heb mn kingsland jas laten liggen, die dure
nou lekker, ik in volle hoop terugfietsen, maar nee weg! Verdwenen! Alweer wat tranen, fiets plus dure jas weg! Nu zit ik dus fiets en jas loos.Het klinkt allemaal niet zo heftig, Maar irritant is het wel! En om een lang verhaal kort te maken;
M'n fiets is gesloten(met huissleutel), M'n dure jas is weg, Mn moeder kan gewoon heel snel overlijden een tijd terug waren er van die roddelmeiden die me vanalles aan deden.
Dit was even om uit te blazen maar ook om te vragen, weten jullie misschien hoe ik hier beetje van af kan komen of hoe zet ik alles van me af?
Naja beetje raar ik weet het maar het lucht op om het te delen
Lisa
Niet zo aanstellen hoor, het is vervelend, maar die meiden zijn opgehouden, je hebt zelf je sleutels in het slot laten zitten, bent zelf je jas vergeten... Er zijn ergere dingen hoor.