Verhaal om even uit te blazen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Verhaal om even uit te blazen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 18:24

Beste bokkers,
Ik wou even hier mijn verhaal kwijt over de dingen die hier de afgelopen tijd gebeurd zijn, , naja, ik ben 10 jaar en vat alles meer op ;)

Ik zal vooraan beginnen wat nu zich afspeelt,
Heb een zware tijd achter de rug, waren wat meiden op school alleen maar stom aan het doen, dreigen met dingen, enz, enz. Moeder heeft ernstige borstkanker gehad :( Ze kan sneller overlijden,
Nou nu gaat het beter maar dan ben je bang dat je alleen maar terug-slag krijgt, in de zomervakantie ging het ook goed met me, maar nu... M'n fiets is gestolen, Het was een roestbak maar lekker dan... de huissleutel zat eraan. Nee he? Super rot! Naja ik kom er wel overheen denk ik bij mezelf, nouja en vandaag dan leuk naar de speeltuin met vrienden, nee he, alweer zoiets, ik heb mn kingsland jas laten liggen, die dure :( nou lekker, ik in volle hoop terugfietsen, maar nee weg! Verdwenen! Alweer wat tranen, fiets plus dure jas weg! Nu zit ik dus fiets en jas loos.

Het klinkt allemaal niet zo heftig, Maar irritant is het wel! En om een lang verhaal kort te maken;
M'n fiets is gesloten(met huissleutel), M'n dure jas is weg, Mn moeder kan gewoon heel snel overlijden een tijd terug waren er van die roddelmeiden die me vanalles aan deden.

Dit was even om uit te blazen maar ook om te vragen, weten jullie misschien hoe ik hier beetje van af kan komen of hoe zet ik alles van me af?

Naja beetje raar ik weet het maar het lucht op om het te delen :) Lisa
Laatst bijgewerkt door Shaggy09 op 14-09-11 18:38, in het totaal 5 keer bewerkt

Sabinee__

Re: Verhaal om even uit te blazen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:25

Beter op je spullen letten dus ..

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 18:26

Klopt, ik vindt het heel moeilijk om op mn spullen te letten, en ja ik vindt mezelf een echte sloddervos

Sabinee__ schreef:
Beter op je spullen letten dus ..

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:27

Had je je sleutels in het slot laten zitten? En zelf je jas laten liggen?

Sorry maar dan ben je gewoon heel slordig.... :D Niet zo aanstellen hoor, het is vervelend, maar die meiden zijn opgehouden, je hebt zelf je sleutels in het slot laten zitten, bent zelf je jas vergeten... Er zijn ergere dingen hoor.

"Hoe zet ik alles van me af" lijkt me niet echt van toepassing, gewoon niet zo onbenullig doen en accepteren dat het je eigen (beetje domme) schuld is. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:39

Ik ben ook een sloddervos :D
Succes ;)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 11:44

dankje

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:56

Ik vul dit nu even voor je in, maar is het niet zo dat je je om kleine dingetjes druk maakt omdat je al veel spanning ervaart vanwege je moeder? Ik bedoel; je bent al erg gestrest (misschien) en dan kun je zoiets als een gestolen jas er niet meer bij hebben... Gaat het nu wel goed met je moeder dan?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 17:37

Niet echt :7

antje_vip schreef:
Ik vul dit nu even voor je in, maar is het niet zo dat je je om kleine dingetjes druk maakt omdat je al veel spanning ervaart vanwege je moeder? Ik bedoel; je bent al erg gestrest (misschien) en dan kun je zoiets als een gestolen jas er niet meer bij hebben... Gaat het nu wel goed met je moeder dan?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:03

Bedoel je daarmee dat het niet goed gaat met je mams of bedoel je dat ik er helemaal naast zit met mijn conclusie....

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:10

Ze is tien jaar. En op die leeftijd is de kijk op het leven veel moeilijker.
Maar ik kan me goed voorstellen dat je overstuur bent, je moeder is geconfronteerd met kanker,
de gedachten zullen in je hoofd hebben gezeten dat je haar kon verliezen.
Dan heb je schoolgenoten die je niet accepteren en roddelen (dat gebeurt veel op die leeftijd, laat
ze lekker los, niks van aantrekken).
Door al je zorgen vergeet je je sleutel, je jas, je fiets. Ja, ik kan me voorstellen dat het op die
leeftijd allemaal veel is.

:(:)

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:10

Er komen zoveel dingen op jou af(vooral emoties), dat alles nu verkeerd valt, je kunt beter je stress opzij zetten en heel bot denken, ach ik ben het toch al kwijt..
Al die stress maakt je ook niet beter... Zoek je weggetje door je leven en doe dat vooral rustig aan en als het een keertje je echt weer te veel gaat irriteren ga dan naar de paarden of ga een rondje rennen, want als je beweegt maakt je lichaam stofjes aan waar je vrolijk van word! :D
suc6 !!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 12:07

Dat het niet goed gaat met mn moeder

antje_vip schreef:
Bedoel je daarmee dat het niet goed gaat met je mams of bedoel je dat ik er helemaal naast zit met mijn conclusie....

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 12:08

Dankjewel julllie allemaal!