Extreem moe in een bepaalde ruimte?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

Extreem moe in een bepaalde ruimte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 18:15

Sorry mensen, ik heb weer iets raars :')

Sinds ik stage loop op mijn nieuwe stageplek ben ik zoiezo al moe-er als anders, maar wat ik de afgelopen 5 x heb gehad slaat werkelijk als. Om het ff kort te houden:
We hebben een vergaderzaal waar we elke dag zitten, niet alleen om te vergaderen maar ook om te rapporteren over de clienten ed. Elke keer als ik daar zit (voornamelijk tijdens overdracht / vergaderingen ) word ik ineens zo INTENS moe, niet normaal. Mijn ogen vallen gewoon dicht en ik als ik ff met mijn ogen dicht zit schrik ik na een halve seconde weer wakker. Ik kan mijn ogen niet openhouden en als ik dat probeer draaien ze zo weg naar boven omdat het me zo veel kracht kost..
Vandaag zat ik ff met mijn handen voor mijn ogen en ik viel opeens in slaap een paar seconden, (ik bleef wel zo zitten) maar ik schrok weer in 1x zo wakker. Vind dit echt klote, want ik vind het juist kei interessant maar ik moet heel de tijd bewegen omdat ik anders serieus in slaap val. het kost zo ontzettend veel energie om dan wakker te blijven. Vind het ook zo stom staan tegenover mijn collega's :+

Het rare is, als ik gewoon aan de slag ben op stage etc of in een andere ruimte zit heb ik er geen last van. het is echt alleen in die ruimte. Die ruimte is in principe niet anders als andere ruimtes, het is er niet warmer dan normaal oid

Iemand enig idee wat dit is, het is echt zwaar irritant :')

Poeltje

Re: Extreem moe in een bepaalde ruimte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:17

Ligt het misschien aan de lampen?

Toen ik nog in de winkel werkte, was ik ook altijd extreem moe en voelde mijn ogen ook heel zwaar aan.
Bleek uiteindelijk door de lampen en de stof te komen.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:19

Is het daar warmer als in andere ruimtes, als jij al een beetje moe bent en dan gaat zitten en het is daar aangenaam warm, dan zou ik ook moe worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:23

mss minder zuurstof oid?
Ik heb het ook wel eens. Als ik hier bij de lidl bv. boodschappen ga doen, ben ik 10x zo moe als bij de Appie. Echt heel typisch :=

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:24

Of je hebt gewoon een heule saaie stage :P

Ik denk dat het inderdaad iets met zuurstof of warmte temaken heeft :j Misschien vragen aan je collega's of zij ook wat merken in die ruimte?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:43

Het kan ook aan droge lucht liggen, dan heb ik ook altijd zo'n last van m'n ogen..
Is er niet een raam wat open kan? Wellicht helpt dat wat?

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:47

Ik denk ook tekort aan zuurstof, en misschien te warm.

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:57

Ik herken het! Kan liggen aan de temperatuur, licht, zuurstof/frisse lucht, of een combinatie van deze! Wat doe je ertegen? Je zou een raam open kunnen gooien, dat zou moeten schelen!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:02

gebrek aan zuurstof, te veel inademen van koolstofdioxide. Oftewel te weinig schone lucht in de ruimte zorgt ervoor dat je je niet kan consentreren en slaperig wordt. Oplossing: ramen open, of deuren.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:44

vast in hetzelfde ziekenhuis als waar ik stage heb gelopen... Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Bij mij kwam het gewoon omdat de vergaderingen mij niet interesseerden omdat ik toch maar stagiaire was en omdat ik al supermoe was van het vroege opstaan en het harde werken. Daarna nooit meer last van gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:56

Combinatie van einde van je dienst en inderdaad te weinig zuurstof :j
Heb het ook heel snel, ben normaliter best veel buiten en als je dan ineens in zo'n benauwde ruimte zit met veel te weinig frisse lucht. Pff.....
(dat in slaap vallen ken ik ook ;) )

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:59

Ik denk ook zuurstof. Ik heb ook vaak op mijn werk later in de middag dat ik mijn ogen amper open kan houden. Ik gooi dan even een raam open, neem een bak koffie en ben weer wakker.

mizzpoez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:08

Klinkt i.d.d. als een superslecht klimaat. Waar ik dat altijd heb is in de IKEA en dan vooral in die van Amersfoort, daar val ik na binnenkomst al bijna meteen in slaap.