Sinds ik stage loop op mijn nieuwe stageplek ben ik zoiezo al moe-er als anders, maar wat ik de afgelopen 5 x heb gehad slaat werkelijk als. Om het ff kort te houden:
We hebben een vergaderzaal waar we elke dag zitten, niet alleen om te vergaderen maar ook om te rapporteren over de clienten ed. Elke keer als ik daar zit (voornamelijk tijdens overdracht / vergaderingen ) word ik ineens zo INTENS moe, niet normaal. Mijn ogen vallen gewoon dicht en ik als ik ff met mijn ogen dicht zit schrik ik na een halve seconde weer wakker. Ik kan mijn ogen niet openhouden en als ik dat probeer draaien ze zo weg naar boven omdat het me zo veel kracht kost..
Vandaag zat ik ff met mijn handen voor mijn ogen en ik viel opeens in slaap een paar seconden, (ik bleef wel zo zitten) maar ik schrok weer in 1x zo wakker. Vind dit echt klote, want ik vind het juist kei interessant maar ik moet heel de tijd bewegen omdat ik anders serieus in slaap val. het kost zo ontzettend veel energie om dan wakker te blijven. Vind het ook zo stom staan tegenover mijn collega's
Het rare is, als ik gewoon aan de slag ben op stage etc of in een andere ruimte zit heb ik er geen last van. het is echt alleen in die ruimte. Die ruimte is in principe niet anders als andere ruimtes, het is er niet warmer dan normaal oid
Iemand enig idee wat dit is, het is echt zwaar irritant
Misschien vragen aan je collega's of zij ook wat merken in die ruimte?
)