Sorry voor mijn lange verhaal

Als sinds ik me kan herinneren is mijn vader ziek.
Hij heeft hele zware astma, en een kleine longinhoud.
Erg allergisch voor dieren, waardoor we de hond weg moesten doen, en hij nooit mee zou kunnen naar de paarden.
Zelf vind hij het heel erg, en wilt altijd zo graag mee!
zo stond hij ineens als een verassing ineens op de manege, toen ik aan een parade meereed.
zo trots dat hij op me was, en ik zo blij dat MIJN vader een keer bij me kwam kijken.
maar toen ging het mis, hij kreeg het erg benauwd en kreeg een klaplong.
Alles veranderde, hij werd steeds benauwder en hij durfde echt niet meer bij de paarden in de buurt te komen.
later gingen we naar Euro Disney, leuk naar de wild west show!! We hadden er helemaal niet bij nagedacht dat je daar binnen zit, met alle beesten die ze voor de show gebruiken, hij ging even buiten een luchtje scheppen en zou zo terugkomen.
Tot we gehaald werden door een vrouw die tegen mijn moeder zei, uw man is opgehaald door de ambulance en is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
We werden opgehaald door een taxi, die als een gek naar het ziekenhuis reed.
En weer had hij een klaplong

Gelukkig ging het daarna een tijdje goed!
we waren met zijn alle een gelukkig gezinnetje !

tot een tijdje terug, we gingen op ski vakantie, voor het eerst in ons leven!!
we hadden het zo gezellig, en savonds flink apre ski!
Toen gleed hij uit over een slee die voor de deur lag!
wij natuurlijk enorm gelachen, maar nooit geweten dat het zo erg was.
zijn been werd eerst erg blauw en dik. later sprong hij ineens open.
toch maar even naar de dokter want het begon ook erg pijn te gaan doen.
Bleek dat hij wondroos had, nou goed behandelen en dan zou het wel weer overgaan.
maar steeds weer stootte hij zich ergens tegenaan, en sprong het open.
Toch maar weer naar de dokter toe, en toen was het wel zo erg de wondroos dat ze eerst aan amputatie van het onderbeen dachten.
Daar loopt hij nu nog steeds mee. ( gelukkig gaat het iets beter het been hoeft gelukkig niet geamputeerd te worden)
Toen gingen mijn opa en oma gezellig op vakantie naar Italie!
Hartstikke leuk hadden ze het, en toen belde mijn oma.
Mijn opa is in elkaar gezakt en voelt zich niet goed.
In het ziekenhuis onderzochten ze hem, en bleek hij zijn ader verstopt te hebben, hij is gedotterd en er is een stand geplaatst en alles was weer goed gelukkig!!
Maar toen kreeg mijn vader het heel erg benauwd, tot hij de trap niet eens meer kon oplopen.
Dan maar weer naar de dokter toe, en werd gelijkt doorverwezen naar het ziekenhuis.
Daar werd hij gedotterd, en er werd een stand geplaatst. Zijn kransslagader zat zo goed als dicht.
Gelukkig knapte hij daarna zo goed op! dat het allemaal er weer positief uitzag!
ondertussen waren mijn opa en oma terug van de vakantie, en zijn naar hun eigen ziekenhuis geweest voor verdere onderzoek.
bleek dat bij Prostaatkanker heeft
. Toen moest hij 3 maanden lang elke dag naar het ziekenhuis voor bestralingen.En na de bestralingen om de 3 maanden voor een chemospuit. ( 3 jaar lang )
hij is er erg ziek van en maakt zich erg druk om vanalles.
Toen ging mijn overgroot opa van 92 jaar gek doen.
Last van zijn hart, en kreeg een nieuwe hartklep.
Wij waren allemaal zo trots op hem dat hij het allemaal heeft gered en alles zo zonnig inziet.
Mijn vader voelde zich weer niet goed, kreeg weer weinig lucht, en moest allerlei testen doen in het ziekenhuis.
Ze vertelde dat hij nog maar 35% longinhoud heeft, en moest gaan revalideren in het ziekenhuis.
zo ging hij 3x per week sporten.
Hij werd weer gedotterd, maar na de operatie zeiden ze niks gevonden te hebben...
Daarna hadden we een gezellig feest! ik was 18 jaar geworden en er was erg veel visite.
mijn moeder was erg moe, en had last van haar been.
Maar we dachten dat het kwam door alle drukte.
maar het werd steeds erger, smaandags toch maar naar de dokter gebelt en die zei gelijk van ga maar door naar het ziekenhuis.
Mijn moeder heeft een longembolie.
ze moest in het ziekenhuis blijven voor controle, en moest veel rusten zodat de embolie niet naar haar hoofd kon schieten.
Mijn opa en oma kwamen hier thuis ons helpen omdat mijn vader nog niet goed was en me moeder in het ziekenhuis lag, ik moest werken en ik een jonger broertje heb. ( opa en oma wonen trouwens in Groningen)
Toen ik smiddags thuis kwam van mijn werk vertelde oma dat opa door de ambulance is opgehaald, hij was weer in elkaar gezakt.
Gelukkig konden ze niks vinden en kwam het omdat hij zich teveel druk maakte om mijn ouders.
ij mocht dezelfde avond weer lekker mee naar huis toe!
Mijn moeder mocht na 3 dagen gelukkig weer naar huis
maar mocht niets doen, en moest veel rusten.
Na een tijdje ging alles een beetje beter, en gingen we lekker op vakantie.
toen ik 2 dagen terug was van vakantie kreeg ik heel erge hoofdpijn, en was niet lekker.
'savonds toch maar de dokterspost gebelt, en moest gelijk komen.( was op dat moment bij mijn vriend thuis in Friesland)
Ze dachten dat ik een hersenvliesontsteking had..
Gelukkig was dat niet zo, maar had wel 39.5 graden koorts en kon niet uit mijn ogen kijken van de hoofdpijn.
Ik had een heel erge luchtweginfectie. Kreeg zware antibiotica mee voor een week, en dan zou het wel beter moeten zijn. heb daarna nog wel hoofdpijn gehad, maar het ging goed met paracetamol.
Toch moest ik van die dokter ook even naar mijn eigen huisarts, omdat ik zo erg verkouden ben ( al 4 maand lang) Dus ben gelijk naar mijn eigen dokter geweest.
Ben Chronisch verkouden en heb voor de rest van mijn leven een medicijn daarvoor gehad.
Moest ook even bloedprikken, en daar kwam uit dat ik erg allergisch ben voor huisstofmijt.
Ondertussen kreeg mijn broertje allemaal vlekken op zijn lichaam en werden steeds roder en dikker.
Dus ook hij is naar de dokter gegaan, en heeft Gordelroos.
Toen mijn ouders terug kwamen van vakantie werden ze gebelt door het ziekenhuis, er was een fout bij de operatie van mijn vader en moest weer komen.
dus afgelopen maandag is hij weer geopereerd, en konden uiteindelijk toch niets doen, er zat een vernauwing achter de vorige stand, dat kan verholpen worden door medicijnen.
En vanmiddag is mijn weer ingezakt en had erg pijn op zijn borst.
Mijn oma belde 112, en gingen naar het ziekenhuis.
Hij ligt nu dus in het ziekenhuis en moet vannacht bijven.
de pijn is iets gezakt, en heeft allemaal onderzoeken gehad.
zijn nierfunctie is niet goed,, maar dat kan komen door de medicijnen voor zijn hart.
Morgen gaan ze pas verder onderzoeken voor evt, vocht achter de longen en longemboly.
Nu is het dus even afwachten

Sorry als het verwarrend geschreven is & verkeerd staat.
Ik moest dit toch allemaal even kwijt, altijd blijf je maar sterk, maar op een gegeven moment ben ik ook echt op

al die ellende van de afgelopen jaren, wanneer word ons het geluk gegunt?

en als er iemand is die nu heel veel geluk en blijdschap in het leven verdient, ben jij het, en je familie
! jullie gaan door deze moeilike tijd heenkomen schat