Vanmorgen om 9 uur bij de tandarts geweest voor het vullen van een gaatje in mijn achterste kies (rechts onder). Ik heb behoorlijk angst voor de tandarts, maar met behulp van een vriendelijke arts gaat dit steeds beter. Dusdanig dat ik vandaag besloot om eens niet mijn kalmeringstabletjes te nemen. Stomme fout, want t was helemaal mis, ik trilde zowat de stoel uit. Hij verdoofde, waarbij ik een klein stroomschokje in mijn tong kreeg. Hij gaf aan dat hij vlakbij de zenuw verdoofd had. Prima. Echter tijdens de behandeling had ik zoveel spanning dat ik de verdoving eruit werkte. Dus bij spuiten. Verdoving is nu uitgewerkt en op zijn zachts gezegt, niet grappig. Vulling was niet overdreven diep oid en tandarts verwachtte geen naklachten. Die heb ik dus wel, en ik ga om 16.30 terug. Echter, het lijkt niet de kies te zijn, maar meer mijn kaak? Als ik de lijn van mijn kaak volg, vanaf mijn oor naar mijn kin, dan halverwege doet het pijn... (vanaf de buitenkant dus)/
Iemand die dit herkent?
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 12-09-11 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ik denk dat je door alle spanning idd pijn hebt in je kaakgewricht, gaat vanzelf weer over zou ik me niet te druk over maken. Maar ff checken voor de zekerheid kan altijd als je het niet vertrouwd.
garny95
Geplaatst: 12-09-11 13:02
je kan last van je hele kaak hebben van een kies, dat komt vaker voor, meestal is het met een paar dagen weg, ik hoop wel dat ze je vanmiddag kunnen helpen sterkte !!
Ik denk dan toch dat het zoiets is.. dus van de spanning.. Dat klinkt in dit verhaal het meest logisch. Misschien dat de plaats waar je de verdoving hebt gekregen op de 1 of andere manier gevoelig is geworden?
ik ben echt geen watje, maar ik zit hier de tranen weg te drukken aangezien ik op mn werk zit en de tijd af te tellen tot het 16.00 is (dan kan ik weg)
Heb je al wel iets van ibruprofen ofzo geprobeerd?
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-11 13:45
heb net paracetamol genomen rond kwart over 1 ofzo, is alles wat we hier hebben (ben aan t werk, althans, onderneem een poging tot....)
snoef
Geplaatst: 12-09-11 13:46
ik ben ook altijd erg bang voor de tandarts, en heb ook na het vullen een zere kaak/kies. Mijn tandarts vertelde dat dit kwam door de spanning (kaak te gespannen houden) het houd vaak een paar dagen aan en ebt dan langzaam weg.
Bij een ontsteking gaat het meestal ook flink zwellen en voelt het alsof het verdoofd is. Maar dan doet je hele mond pijn en niet alleen een klein stukje kaak.
Ik denk dat je kaak een schrik heeft gehad , ik zal je er niet te veel druk over maken Toen ik was verdoofd met drie prikken had ik later nergens last van , maar wel tintelingen en soort spierpijntjes ...
Nouja, die extra verdoving is dus nogal een lompe verdoving blijkt, waar ik nogal op reageer. Pijnstillers en dan moet het morgen een eind beter zijn
Ruby1995
Geplaatst: 12-09-11 16:04
stef schreef:
Nouja, die extra verdoving is dus nogal een lompe verdoving blijkt, waar ik nogal op reageer. Pijnstillers en dan moet het morgen een eind beter zijn
succes!
berdien85
Geplaatst: 12-09-11 20:49
stef schreef:
Gelukkig! Beterschap!
jesito
Geplaatst: 12-09-11 20:53
Dan zaten we vanmorgen tegelijk bij de tandarts Volgens mij heeft die pijn met de verdoving te maken. Vaak zetten ze ook van die klemmen in je mond met vullen en hebben ze je toen onverhoopt pijn gedaan. Dat voel jij dan pas natuurlijk als de verdoving uitgewerkt is. Hopelijk gaat het snel beter.