Ik heb problemen met mijn rug, mijn wervels blijven na behandeling van een manueel niet staan.
Wel ben ik Hypermobiel, dus dat werkt sowiezo niet mee.
Dit kan een dag goed gaan, soms drie of een week maar het blijft terugkomen.
Daarvoor sport ik nu al een aantal maanden 5 keer per week opbouwend onder begeleiding van een fysiotherapeut maar toch wil het niet.
Fysio/manueel weet het ook even niet meer en verder onderzoek blijkt maar bij 5% iets uit te komen.
De klachten die ik hier vooral van heb is dat ik ontzettend, maar dan ook ontzettend moe ben.
Pijn is het niet eens zozeer, constant pijnstillers ed zie ik niets in dus bij deze ben ik benieuwd of er mensen iets slikken wat helpt.
Ik slik momenteel Magnesium/Calcium/Zink drie keer daags, dit schijnt belangrijk te zijn bij het herstel van spieren. Daarnaast drink ik met sporten Isostar om hetgeen wat ik verlies zoveel mogelijk aan te vullen.
Dan slik ik verder 1 x daags een sportsupplement om mijn spieren te ondersteunen.
Daarnaast heb ik van Puur Natuur Puur spier besteld van de paardendrogist om te kijken of dat wat doet.
Dit zou pijnstillend en krampstillend moeten werken, de doorbloeding moeten verbeteren en de stofwisseling verbeteren.
En ja, ik weet dat dit een supplement voor dieren is, maar ik heb alles uitgeplozen qua ingredienten.
VSM heeft dit alles ook, maar dan in tabletten. Gezien ik al genoeg slik heb ik daar geen zin in.
Barst maar los, ik ben heel benieuwd!
Ik overweeg nu nog Glucosamine/chonroitine maar daar lees ik niet veel positieve resultaten van.