Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danielle86 schreef:jeetje dat lijkt me vreselijk meis..
ik zou je reiki energie kunnen sturen op afstand misschien dat dit wat verlicht voor je...
maar zou zeker aanraden nog eens terug te gaan naar je huisarts

Ik ga maandag ook gelijk de dokter bellen. 
xxappiexx schreef:Heel vervelend! Misschien dat ik je wat tips kan geven. Heb een aantal jaar bijna continu hoofdpijn gehad met momenten van een een paar weken waarin ik gewoon een soort van "uitgeschakeld" was, gewoon compleet van de wereld zeg maar.
Heb van alles geprobeerd, de HA nam me ook niet echt serieus en stuurde me steeds naar huis met een andere pijnstiller of gewoon zonder iets, een keer stuurde hij me door naar de fysio maar dat hielp ook niks. Heb toen om een verwijzing naar de neuroloog gevraagd, die stuurde me wederom naar huis met pijnstillers, maar deze keer met "troep tegen hartkwalen en depressies" zoals propanolol en amytriptyline. Ik heb het een tijdje gebruikt maar het werkt maar even en dan moet de dosering weer omhoog. Omdat het gewoon troep is en ik daar niet nog een hele tijd mee door wilde gaan ben weer verder gaan zoeken.
Uiteindelijk ben ik erachter dat het gewoon aan mijn pil lag, hormonale hoofdpijn dus. Sinds ik ben overgestapt naar een spiraaltje ben ik zo goed als hoofdpijnvrij. Omdat mijn hoofdpijn een combi was van hormonale en spierspannings hoofdpijn heb ik alleen nog wat hoofdpijn als ik iets teveel stress heb en mijn spieren in mijn schouders/nek vastzitten. De chiropracter is daar weer een oplossing voor geweest.
Ik ben inmiddels al 4 maanden geheel gestopt met de pil. Merk hier geen enkel verschil in. (helaas)
heb idd ook al therapie gehad voor mijn houding omdat mijn nek en schouders vast zaten dit hielp ook niet.
Ik zou idd ook een keer na een neurolog ofzo willen gezien mijn moeder ms heeft en ook ernstige hoofdpijn klachten.
Ik wil niet zeggen dat ik dat nu ook heb maar het is wel fijn om dingen uit te sluiten.
Ik dacht ook altijd dat het misschien zou komen door de hersenschuddingen die ik heb gehad. Maar blijkbaar was het dus wat anders.
Hopelijk heb je hier wat aan (en de andere posters ook), want het is verschrikkelijk om altijd hoofdpijn te hebben!