Machteloos..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Machteloos..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 11:02

-
Laatst bijgewerkt door amandananana op 29-09-23 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

pinuts

Re: Machteloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:05

Dat is schrikken! Je vriend is dus doodziek?? Pff heftig. Niet meteen iemand als schuldige aanwijzen, dat heeft geen zin.. iedereen heeft welleens koorts en diarree, niemand verwacht dat dat omslaat naar doodziek. Probeer rustig te blijven. Sterkte

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:06

Jeetje dat is schrikken ! Veel beterschap voor jou en en vriend!
Let je ook op jezelf? Omdat je je zelf ook ziekig voelt..

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 11:07

-
Laatst bijgewerkt door amandananana op 29-09-23 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:12

amandananana schreef:
pinuts schreef:
Dat is schrikken! Je vriend is dus doodziek?? Pff heftig. Niet meteen iemand als schuldige aanwijzen, dat heeft geen zin.. iedereen heeft welleens koorts en diarree, niemand verwacht dat dat omslaat naar doodziek. Probeer rustig te blijven. Sterkte

Jep hij is echt heel ziek. Het gaat inmiddels wat beter, hij krijgt antibiotica en vocht toegediend. Ze denken aan salmonella, want dinsdagochtend had zijn vader bedorven melk gedronken en die weer teruggezet in de koelkast, waarna mijn vriend er dus ook weer van heeft gedronken..

als dat zo is vraag dan ook even aan de artsen daar wat voor'n effecten dat dat voor jou heeft en of jij evt ook antibioticakuurtje nodig hebt, aangezien je door je vriend bent aangestoken ;)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 11:15

-

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:21

amandananana schreef:
Rintah schreef:
[quote="amandananana"

Jep hij is echt heel ziek. Het gaat inmiddels wat beter, hij krijgt antibiotica en vocht toegediend. Ze denken aan salmonella, want dinsdagochtend had zijn vader bedorven melk gedronken en die weer teruggezet in de koelkast, waarna mijn vriend er dus ook weer van heeft gedronken..
[/quote
als dat zo is vraag dan ook even aan de artsen daar wat voor'n effecten dat dat voor jou heeft en of jij evt ook antibioticakuurtje nodig hebt, aangezien je door je vriend bent aangestoken ;)

Ja het is eigenlijk een verkoudheid die is omgeslagen in griep en daarbovenop is nog iets gekomen. Maar volgens mij is hij niet besmettelijk want hij ligt ook gewoon op een zaal met andere mensen. Ik ga vanmiddag even bij hem kijken.

niet via de lucht nee, maar jij hebt toch meer risico gehad op besmetting via drinken uit 1 glas, kussen ed.. op de zaal wordt er op gelet dat iedereen z'n eigen beker/glas heeft en hebben ze ook lang niet zulk intiem contact ;) vandaar ook m'n tip om even met artsen te overleggen of besmetting mogelijk is geweest en of er maatregelen moeten worden getroffen. liever preventief een kuurtje als dat je n aast m komt te liggen :+

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 11:25

Ja daar zit wat in. :o

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 13:37

Jeetje zeg dat is schrikken! Niet met je vingertje naar zijn ouders gaan wijzen, ik weet niet hoe oud je vriend is, maar ik ga ervan uit dat hij ook 18 is (of ouder) en dan ga ik er toch wel vanuit dat je niet meer door je ouders naar de dokter gestuurd hoeft te worden ;). Sterkte en hopelijk is hij er weer snel bovenop.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 19:46

-

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 19:53

Kiwipitje schreef:
Jeetje zeg dat is schrikken! Niet met je vingertje naar zijn ouders gaan wijzen, ik weet niet hoe oud je vriend is, maar ik ga ervan uit dat hij ook 18 is (of ouder) en dan ga ik er toch wel vanuit dat je niet meer door je ouders naar de dokter gestuurd hoeft te worden ;). Sterkte en hopelijk is hij er weer snel bovenop.

Helemaal mee eens, ze hebben je netjes gebeld en jij doet lelijk over ze. Maar beterschap voor jullie beiden!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:47

40 graden koorts voor iemand van 19 jaar is zeker niet abnormaal hoor... Beterschap voor jullie beiden in ieder geval.