Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amandananana schreef:pinuts schreef:Dat is schrikken! Je vriend is dus doodziek?? Pff heftig. Niet meteen iemand als schuldige aanwijzen, dat heeft geen zin.. iedereen heeft welleens koorts en diarree, niemand verwacht dat dat omslaat naar doodziek. Probeer rustig te blijven. Sterkte
Jep hij is echt heel ziek. Het gaat inmiddels wat beter, hij krijgt antibiotica en vocht toegediend. Ze denken aan salmonella, want dinsdagochtend had zijn vader bedorven melk gedronken en die weer teruggezet in de koelkast, waarna mijn vriend er dus ook weer van heeft gedronken..
amandananana schreef:Rintah schreef:[quote="amandananana"
Jep hij is echt heel ziek. Het gaat inmiddels wat beter, hij krijgt antibiotica en vocht toegediend. Ze denken aan salmonella, want dinsdagochtend had zijn vader bedorven melk gedronken en die weer teruggezet in de koelkast, waarna mijn vriend er dus ook weer van heeft gedronken..
[/quote
als dat zo is vraag dan ook even aan de artsen daar wat voor'n effecten dat dat voor jou heeft en of jij evt ook antibioticakuurtje nodig hebt, aangezien je door je vriend bent aangestoken
Ja het is eigenlijk een verkoudheid die is omgeslagen in griep en daarbovenop is nog iets gekomen. Maar volgens mij is hij niet besmettelijk want hij ligt ook gewoon op een zaal met andere mensen. Ik ga vanmiddag even bij hem kijken.
vandaar ook m'n tip om even met artsen te overleggen of besmetting mogelijk is geweest en of er maatregelen moeten worden getroffen. liever preventief een kuurtje als dat je n aast m komt te liggen
. Sterkte en hopelijk is hij er weer snel bovenop. Kiwipitje schreef:Jeetje zeg dat is schrikken! Niet met je vingertje naar zijn ouders gaan wijzen, ik weet niet hoe oud je vriend is, maar ik ga ervan uit dat hij ook 18 is (of ouder) en dan ga ik er toch wel vanuit dat je niet meer door je ouders naar de dokter gestuurd hoeft te worden. Sterkte en hopelijk is hij er weer snel bovenop.