Afgelopen winter, en de winter daarvoor had ik na enige tijd het gevoel dat ik niet uit kon slapen. Ik was altijd moe, wat prikkelbaar en zelfs na een lange slaap van bijna 12uur was ik nog steeds moe. Daarnaast werd mijn huid héél erg droog en dof(net zoals mijn haren en nagels), mijn huid jeukte enorm en ik moest zelfs dagelijks een andere jeans aan doen aangezien er zoveel huidschilfers in bleven hangen aan de binnenkant van mijn broek (dit was gewoon goor was EN mijn hele huid nog meer zou jeuken als ik die jeansbroek wel 2 dagen aandeed). Mijn huid was soms ZO droog dat ik er 's nachts niet van kon slapen aangezien het ENORM jeukte! Maar als ik de volgende dag wel kon uitslapen, was ik toch nog steeds moe, futloos enz...
Ondertussen ben ik uit voorzorg deze week begonnen mijn benen 2 tot 3x per week te scheren (zodat de haartjes absoluut kort blijven en niet groter worden dan 3mm
), mijn hele lichaam te scrubben en in te smeren met een vette en rijke crème. Maar toch vrees ik voor een nieuwe jeukerige en ongemakkelijke winter. Daarnaast denkt mijn moeder dat mijn futloosheid komt door een tekort aan vitaminen (desondanks is er vorig jaar in de lente bloed getrokken en was alles in orde) maar toch wil ik graag wat meer informatie voordat ik onnodig vitaminen ga slikken (kan ook niet goed zijn hé?
)Zijn er misschien bokkers die dit ook hadden, of tips hebben? Laat het me alsjeblieft weten, want ik heb geen zin in een winter zoals de afgelope 2 jaren

Groetjes!

En buiten zijn inderdaad. Wandelen, fietsen enz.