In verband met geluidsoverlast van mijn buren heb ik vannacht met oordoppen in mijn oren geslapen, zulke dingen:

Ik was al verbaasd over het effect, want ik hoorde echt niks meer! Nu werd ik vanmorgen heel vroeg wakker en merkte ik dat de oordoppen uit waren gevallen tijdens het slapen, maar dat ik nog steeds niks hoor. En het is nog niet beter geworden! Ik vind het best wel eng eigenlijk en heel lastig, want ik moet zo werken en daar heb ik mijn oren wel bij nodig!
Ik hoor echt bijna niks: de televisie niet, de auto's buiten niet, alleen geluiden die heel dichtbij zijn hoor ik.
Ik heb al geprobeerd om olie in mijn oor te doen en uit te spoelen met de douche, voor het geval dat het oorsmeer zou zijn, dit helpt niet. Ik heb ook al geprobeerd om mijn oren te klaren, dit helpt ook niet.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze doofheid weg kan krijgen, ik vind het namelijk heel eng en ik kan zo bijna niet op mijn werk verschijnen!
Groetjes Laura
maar nooit ergens last van.Hooguit dat ik wakker wordt omdat een dop er is uitgevallen.