Heel doof na slapen met oordoppen, help!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1589

Heel doof na slapen met oordoppen, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 06:16

Goedemorgen!

In verband met geluidsoverlast van mijn buren heb ik vannacht met oordoppen in mijn oren geslapen, zulke dingen:

Afbeelding

Ik was al verbaasd over het effect, want ik hoorde echt niks meer! Nu werd ik vanmorgen heel vroeg wakker en merkte ik dat de oordoppen uit waren gevallen tijdens het slapen, maar dat ik nog steeds niks hoor. En het is nog niet beter geworden! Ik vind het best wel eng eigenlijk en heel lastig, want ik moet zo werken en daar heb ik mijn oren wel bij nodig!
Ik hoor echt bijna niks: de televisie niet, de auto's buiten niet, alleen geluiden die heel dichtbij zijn hoor ik.

Ik heb al geprobeerd om olie in mijn oor te doen en uit te spoelen met de douche, voor het geval dat het oorsmeer zou zijn, dit helpt niet. Ik heb ook al geprobeerd om mijn oren te klaren, dit helpt ook niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze doofheid weg kan krijgen, ik vind het namelijk heel eng en ik kan zo bijna niet op mijn werk verschijnen!

Groetjes Laura

Onali

Re: Heel doof na slapen met oordoppen, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 06:18

Zijn ze er 'heel' uitgekomen? Misschien dus een stukje afgebroken ofzo.

Sterkte.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 06:23

Nee, ze zijn er wel 'heel' uitgekomen..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 06:34

Ik zou even met je huisarts bellen,misschien kunnen zij even kijken,wellicht helpt het al een stuk als je oren even uitgespoten kunnen worden,opgehoopt oorsmeer kan er best een oorzaak van zijn

succes!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 06:39

Ja ik denk dat ik straks even een collega vraag om in mijn oren te kijken. Ik werk namelijk in de gevangenis op de medische dienst, waar we dus ook apparatuur hebben om in oren te kunnen kijken, dat is wel handig. Desnoods kunnen ze gelijk uitgespoten worden. Denk dat ik dat maar ga doen.

Gelukkig wel iets gekalmeerd inmiddels, was echt een klein beetje in paniek ;)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 07:13

Klinkt alsof je oren gewoon dichtzitten met smeer,waarschijnlijk zaten ze alwat vol en heb je het met de doppen wat aangedrukt.

Ik slaap zelf al jaren met doppen omdat ik zo licht slaap dat ik zelfs al wakker wordt van een muis die een scheet laat :+ maar nooit ergens last van.Hooguit dat ik wakker wordt omdat een dop er is uitgevallen.

Fijn dat je naar de medische dienst kan,zou ik zeker even doen :j
Je kunt bij de apotheek van dat spul halen wat je onder druk in je oor spuit of olie gebruiken om de boel zacht te maken,sterkte hoor :(:)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 16:30

T is weer opgelost gelukkig!

Had op t werk even collega gevraagd om in mijn oren te kijken, inderdaad de oordoppen hebben t smeer naar binnen geduwd, waardoor het verstopt was. Collega heeft oren uitgespoten en nu hoor ik alles weer gelukkig :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:50

Laura1589 schreef:
T is weer opgelost gelukkig!

Had op t werk even collega gevraagd om in mijn oren te kijken, inderdaad de oordoppen hebben t smeer naar binnen geduwd, waardoor het verstopt was. Collega heeft oren uitgespoten en nu hoor ik alles weer gelukkig :)

Pfoe gelukkig maar. Je kunt er zo van schrkken :P

Maar in het gevolg je oren wat vaker schoonmaken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:55

Fijn! :)