Iedere dag weer (nou ja, 5 dagen).. Vind het vreselijk als het weekend is, want dan kan ik niet sporten!
Ik heb het dan vooral over fitness (cardio en kracht).
Niemand in mijn omgeving, die ik ken, sport zoveel als ik of houd net zo veel van sport als ik.
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar mensen, bokkers, die ook zoveel van sporten houden.
Zit nu meer dan 2 jaar fanatiek in de fitness, waarvan dus 2 jaar zonder schema met het 'ik-doe-maar-wat'.
Heb sinds kort een schema, een bokker vertelde mij over haar schema, en vond dat eigenlijk wel een heel goed plan.
Mijn schema is;
Maandag; Borst, schouders, triceps, buik
Dinsdag, Rug, biceps, benen, buik
Woensdag; Cardio, buik
Donderdag, Borst, schouders, triceps, buik
Vrijdag, Rug, biceps, benen, buik
Ik vind het best vervelend dat ik er hier verder met niemand over kan hebben, over de training..
Wat voor oefeningen? Herhalingen? Rustmomenten? Gewichten? Manier van liften ed? Voeding?
Niemand waarmee ik lekker kan kletsen daarover, behalve met de fitness instructeur
(Welke het bijna altijd wel druk hebben daar).Duss.. Hopelijk komen er hier ook fanatieke bokkers, die er wel graag over praaten en misschien wel tips/ideeen hebben voor anderen??

*Heb even gezocht, maar kom niet echt fitness topics tegen*
Groetjes Nancy
, hoe krijg je dát voor elkaar. Ik háát het echt. Een vriend van me is ook wel redelijk 'verslaafd' hij sport heel veel en op een gegeven moment werd ie zo schraal dat ie besloot dat elke dag toch wat teveel was
Aangezien ik vrijwel alleen kracht doe en mijn spieren dus toenemen.
maar moest daar gelijk aan denken hihi. 

ik sta er met plezier een uur op!