Ik had gister al wel wat hoofdpijn, voor ik ging slapen een paracetamol gepakt (met 2 glazen water) en gaan slapen. Nu werd ik rond half 5 wakker met zo'n enorme hoofdpijn dat het eng was. Kon haast niet overeind komen of bewegen met m'n hoofd, licht kon ik absoluut niet aan zetten en ben half kruipend maar 2 paracetamollen gaan halen met weer flink wat water. Na ruim een uur ben ik weer in slaap gevallen en vanochtend was mijn hoofd pijn zo goed als helemaal weg. Alleen nu komt weer die hoofdpijn terug en wil eigenlijk niet hetzelfde als afgelopen nacht, dood eng.
Wie weet wat het kan zijn? Ik had echt nooit hoofdpijn en al helemaal niet zo erg.
Als ik eens hoofdpijn had, was het dan ook altijd te wijten aan te weinig drinken. Weet alleen zeker dat dat nu niet zo kan zijn, help? Meestal komt de hoofdpijn pas later op de dag, soms wordt ik er al mee wakker (klein beetje hoofdpijn).
Overigens is het geen alcohol wat ik drink. Dus het zal geen hoofdpijn van een kater zijn.
Probeer inderdaad voldoende water te drinken, voor het slapen gaan 2 x 500mg paracetamol, dat deed ik ook altijd, en geen staart of wat dan ook in, dat maakte het soms wat meer draaglijk. Wat mijn vader doet (migraine) is met een stok op een plek drukken die niet pijn doet zodat de pijn verplaatst, daardoor word het ook draaglijker