Vandaag was ik weer eens naar de opticiën geweest (inmiddels 3 jaar geleden dat ik er voor het laatst ben geweest) om te kijken of de sterkte in mijn bril nog klopte. Ik draag hem alleen thuis en ik merkte verschil. Dus ik dacht dat ik een andere sterkte nodig had.
Mijn rechter oog was -1.75 en met mijn linker oog had ik nog maar 10% zicht (ik schrok er zelfs van!).
Mijn ogen zijn gemeten in het ziekenhuis én bij de opticiën. Allebei hetzelfde resultaat. Mijn rechter oog kon nooit meer beter worden, want - kan geen + worden, en ook geen 0.
Dus mijn ogen werden getest, en nu heb ik 0,00 gekregen. Mijn rechter oog is dus helemaal genezen! Ik zie er 100% mee. En dat terwijl ik nooit lenzen heb gedragen, en mijn bril echt amper op heb. Mijn rechter oog is hetzelfde gebleven.
De opticiën snapte er niks van, hij heeft dit vak al sinds 1973 en dit had hij nog nooit meegemaakt. Hij dacht dat er een wonder was gebeurd.
Nu draag ik dus in 1 oog een lens en in mijn andere oog draag ik niks, die is toch al 0,00.
Zijn er mensen die ook eerst - hadden en nu naar 0 zijn gegaan? Of ben ik nu echt de enige?
en heb nu ook leesbril nodig en dat met zo een sterke min Met Cylinder! niet echt makkelijk, dus als ik mijn lensen in heb, kan ik niets lezen
Alleen niet zo drastisch als hij beweerde.
.
- maar dat werd ook na een poosje (jaar of iets meer) weer 0
Zit nu op -3 en -4 met bril en -2 en -2.5 met lenzen.
Lijkt me dat je toch wel zoiets krijgt als je gaat studeren voor opticien?