Ik heb dit topic geopend omdat ik niet precies weet of alles wel werkt zoals het moet.
De situatie:
5 weken terug ging ik naar Spanje toe, en zodra ik daar was werd ik eigenlijk gelijk verkouden. Het ging maar niet over en afgelopen week kreeg ik echt enorm grote opgezwollen amandelen, onstoken oren en keel, en die verkoudheid.Ik weet zelf ook dat die delen van je lichaam in conectie met elkaar staan , maar evengoed even naar de doktor gegaan.Hij kon niet echt precies zien of er iets speciaals gaande was , en aangezien ik nogmeer klachten had en hij niet wist of ook die klachten ermee in verband stonden, heeft hij mij maar ontstekingsremmers voorgeschreven zodat de onstekingen iniedergeval weggingen.Ik moet ze 2x2 per dag slikken, bij het eten .Zo gezegt zo gedaan.Alleen merk ik dat ik een tijdje na het inslikken mij echt heel raar voel en een soort van steken krijg in mijn buik die doortrekken naar mijn rug, en naar mijn borstkast.Ook heb ik binnen 20 minuten na het inslikken(moet tijdens het eten dus) weer een lege maag heb, en dat is ook een vervelend gevoel.Mijn hart klopt ook sneller dan normaal, want mijn hart gaat normaal een beetje te traag zover ik weet. En ik krijg een soort van druk bij mijn borst die niet fijn aanvoelt, een beetje alsof ik misselijk ben.Ik kan het gevoel niet helemaal beschrijven omdat het nieuw voor mij is. Heeft iemand hier ervaring mee ? En moet ik mij hier druk over maken? Want het moeten innemen tijdens het eten zal ook wel zijn omdat die pillen zwaar voor de maag zijn( zei mijn moeder dan).
Wat voor medicatie heb je? De naam, van antibiotica kan je erge last van je maag/darmen krijgen. Dit kan ook weer pijnklachten op de borst veroorzaken etc.
ANOREXIA? Doe eng. Ik ben toevallig wel echt serieus gewoon in die 2,5 dag dat ik het gebruik gewoon 1,5 kilo afgevallen. En ik ben ongesteld door de pil heen geworden( stond ook bij de bijsluiting dat dat ging gebeuren)Maar normaal word je dan toch iets zwaarder, als je ongesteld bent"? Tis nu eff echt moeilijk uit te houden voor mij, ik heb de pilletjes gehad, en heb nu echt zware buikpijn van ongesteld zijn én van wat ik eerder beschreven had, breekt je het zweet van uit.bahbah! En Dankjewel voor de reacties!
patos
Geplaatst: 01-09-11 19:00
Anorexia is een medische term voor gebrek aan eetlust , dat is vrij normaal als je last van je maag hebt.
Laatst bijgewerkt door patos op 01-09-11 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Eshaa
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-11 19:01
Ik vond flatulentie zo'n mooi woord , maar wist niet wat het was.Even opgezocht...Apart dat zoiets zo mooi omschreven kan worden haha. Ik vroeg mij trouwens af : Als dat bijwerkingen zijn, moet ik er dan maar zolang mee leren leven , of toch ophouden met het slikken van deze medicatie"? Ik merk namelijk wel dat als ik teveel tijd laat zitten tussen het slikken van de pillen dat mijn oren af en toe open en dicht gaan om het zo maar te omschrijven.
Eshaa
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-11 19:03
patos schreef:
Anorexia is een medische term voor gebrek aan eetlust , dat is vrij normaal als je last van je maag hebt.
En het is dus wel normaal dat ik zoveel afgevallen ben? Niet dat ik anorexia heb, maar ik eet nu ook echt alleen wanneer ik die pillen neem , en soms wel gewoon een cracker met kaas en ham ofzo , omdat ik nu steeds die buikpijn heb .