In Maart dit jaar ben ik van mn paard afgevallen. Hierbij ben ik op mijn onderrug terecht gekomen en voor mijn gevoel maakte ik in ''slow motion'' en klap op mn hoofd. Gelukkig had ik een cap op en kwam ik daarop terecht, dus verder heb ik nergens last van gehad. Wel had ik gigantisch veel last van mn rug, waar ik nog steeds mee loop maar daar gaat het niet om.
Een paar weken later kwam ik erachter dat ik een bobbeltje op mijn linkerhand had. Waarschijnlijk gekomen door deze val, maar het is me nooit opgevallen doordat ik gigantische pijn aan mn rug had.
Ik heb het ''geluk'' gehad dat ik in deze tijd een halfjaar thuis zat in verband met studievertraging. Ik hoefde dus vrij weinig te doen, enkel wat tentamens maken die pas in Juni waren. Deze heb ik gehaald en ik ben afgelopen maandag begonnen met stage.
In de tussentijd heb ik wel gewerkt.
Echter valt het me op, dat ik sinds dat ik stage loop, me moeilijk kan concentreren op iets. Hoe hard ik mijn best ook doe, ik kan niet normaal een gesprek volgen. Het kost me gigantisch veel energie en het breekt me op.
Nu heb ik natuurlijk wel een gigantische knal gemaakt en ik vraag me af of dit een gevolg hiervan zou kunnen zijn?
Ik ben op mijn achterhoofd beland (tenminste op de cap dus
), maar hier zit voornamelijk het visuele gedeelte in de hersenen. Ik kan eigenlijk niet vinden of hieraan concentratiestoornissen oid verbonden kunnen worden?Iemand die me hierbij kan helpen?
Heb even gekeken en mijn klachten komen veel overeen met een, dan wel niet verwaarloosde, hersenschudding. Het vreemde is dat ik hier nooit echt last van heb gehad?? Is het mogelijk dat een hersenschudding zich pas later uit? Wellicht doordat ik meer pijn had vanuit mn rug?
) en heb ook echt het gevoel dat een vlieg me al kan afleiden van een les, een gesprek oid. Vraag me ook regelmatig zo in de les af ''he! hoe kan het dat we al daar zijn, dan heb ik dat gemist'' En nee, ik lig niet te slapen