Het zit dus kortgezegd op een rotplek.
Ik heb altijd gedanst, daar ben ik toen mee gestopt.
Omdat het zo lang aanhield weer teruggeweest naar arts en toen bleek dat het overgegaan is in een chronische peesontsteking.
Helaas heb ik er al sinds het begin vrij veel last van, eigenlijk altijd met vlagen en zeker als ik toch af en toe weer probeer te dansen, dan loop ik twee weken later nog mank. Dit heb ik inmiddels dus maar echt achter me gelaten. Als ik lang achter het stuur zit in een bepaalde houding (in de auto bijvoorbeeld, of op mijn bureaustoel op het werk) kan ik er ook ooit extra last van krijgen.
Gelukkig heb ik er met paardrijden weinig tot geen last van normaal gesproken, behalve als ik dus al zo'n pijnvlaag heb. Mijn vader heeft me een paar keer van mijn paard moeten halen omdat ik er dan niet meer afkom.
Goed, dat ik dat heb is niet zo erg en ik kan er rekening mee houden, het alleen af en toe lastig.
wat ik me afvraag:
Ik ben zwanger (
) . Nu nog maar 7 weken, maar toch begint er al een buikje te groeien en ik ben al bijna 2 kilo aangekomen. Ik merk dat ik sinds een week dagelijks last begin te krijgen...
Heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks en zwanger zijn? Kunnen mijn klachten verergeren? kan ik straks op een gegeven moment alleen maar pijn verwachten? Is er nog een ander soort therapie die zou kunnen helpen, al dan niet speciaal tijdens mijn zwangerschap? Ik kan me namelijk voorstellen dat de fysio straks niet meer zo goed via mijn lies kan masseren en dat dat ook helemaal niet prettig meer is.
Alvast bedankt!