Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

genja schreef:Al contact gehad met je zorgverzekeraar? de meeste zorgverzekeraars doen tegenwoordig aan wachtlijst- bemiddeling dus ook nog de moeite waard om te proberen zou er een telefoontje aan wagen.\\
Succes ermee!
Groetjes genja
fransje23 schreef:genja schreef:Al contact gehad met je zorgverzekeraar? de meeste zorgverzekeraars doen tegenwoordig aan wachtlijst- bemiddeling dus ook nog de moeite waard om te proberen zou er een telefoontje aan wagen.
Zou ik inderdaad kunnen proberen, wil het ook nog via mijn werkgever/ bedrijfsarts proberen.
marleen_usar schreef:Mijn dochter staat voor een operatie op de wachtlijst, had eigenlijk gedacht dat het in de vakantie zou gebeuren.Helaas nog niks gehoord.

vuurneon schreef:Ik moest een jaar wachten voor een afspraak bij de allergoloog, en dan had ik geluk dat ik 'spoed' was... anders moest ik 2 jaar wachten!
Terwijl ik bij de longarts altijd vrij vlot terecht kan (binnen 2 a 3 maand)
Schrok zelfs dat ik binnen 2 week bij de KNO terecht kon hahah, dat was ik niet gewend
Hopeloos soms....
marleen_usar schreef:Met zo,n allergie kan je dan beter alternatief gaan, ik ken een arts die van alles doet en ze verricht soms wonderen.