Mijn vriend valt de laatste weken te veel af hij is van 68 kilo naar een kleine 57 kilo gegaan.
En natuurlijk is hij naar de dokter gegaan , aangezien hij een tijdje terug ook druk op zijn borst had.
Hier voor is hij onderzocht in het ziekenhuis en nu kwam er niks uit.
De arts in het ziekenhuis zei dat mijn vriend weer opnieuw een afspraak moest maken aangezien zijn gewicht te weinig is.( hij is 26 jaar 1.78 lang en kleine 57 kilo )
Zo gezegt zo gedaan , gister moest hij voor het eerst na wel ruim 1 maand wachten naar het ziekenhuis toe.
De beste arts heeft met hem gepraat gedrukt in zijn buik , bloed afgenomen ( waar we overigens 4 week op de uitslag moeten wachten , waarom zo lang ??? )..Nu moet hij 30 aug weer heen voor een echo nouja dat valt opzich nog wel mee , ook daarvan duurt de uitslag pas over 2 week of langer ?..
8 september moet hij heen voor een dikke darm en dunne darm onderzoek , nu is mijn vraag hebben meerdere mensen dit gehad en hoe ging dit ???
Ik voel me erg naar over dit en heb er vannacht al geen oog over dicht gedaan..
Na dit onderzoek krijgt hij waarschijnlijk een paar weken later een maagonderzoek..
Dus dan gaan ze ook nog eens vanaf je mond met een slangetje naar beneden
..Ik ben benieuwd als er mensen zijn met dit soort ervaring en hoe verliep het verder in het ziekenhuis.
alvast bedankt.

aan zijn eetlust ligt het niet..