Ik baal ontzettend maar weet wel dat dit de beste oplossing is. Afgelopen dagen me heel erg slecht gevoeld en heel erg somber. Afgelopen dagen hele hoop signalen geven dat het totaal niet goed ging/gaat. Vandaag om 11 uur gesprek gehad met mijn psychiater. Hij was bezorgd over mij, net zoals mijn woonbegeleiders. En dit zijn ze niet gauw. We hebben over een opname gesproken en dacht dat gebeurt niet zo snel. Maar wel dus. We waren nog geen 10 minuten bij hem weg en kreeg van hem telefoon dat ik om 3 uur in Winschoten wordt verwacht voor gesprek. Dus wij daar heen, ze deden wat moeilijk over de opname maar het ging wel door. Zij gingen naar Delfzijl bellen, waar ik 4 week terug ook zat. Toen heb ik daar een klein half jaartje gezeten. Dus op dit moment zit ik weer in Delfzijl in de kliniek. Voor 2 a 4 week. Het is hier wachten op dat ik naar Nieuwolda kan in die zorgboerderij. Ik moet eerst weer stabiel worden. Want mijn woonbegeleidster had gezegd. Als ik nu thuis bij ouders blijf dan bij ik onstabiel en als ik zo naar die nieuwe woonplek ga. Gaat het geheid fout en dit is zo. Dus zo doende zit ik nu in Delfzijl.
groetjes
Jo_Shakira
Geplaatst: 24-08-11 17:07
Ik vind het knap dat je dat allemaal zelf aanvoelt en aangeeft Ik hoop dat je snel de oude weer bent Heel veel sterkte