Piep en pijn aan oren, en evenwicht-probleem (kort)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mastrootje

Piep en pijn aan oren, en evenwicht-probleem (kort)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 19:43

Beetje rare titel. Maar ik ben vroeger geopereerd aan mijn oren. Daardoor heb ik ook een soort angst ervoor ontwikkeld, het was echt geen pretje. Daarom sta ik ook niet te springen om met dit probleem naar de dokter te gaan.

Ik ben een paar maanden geleden naar Parijs geweest met de trein. We zijn toen met hoge snelheden door tunnels heen gegaan. Dit deed echt super veel pijn aan mijn oren, meer pijn dan bij de andere mensen (of ik stelde me aan, maar dat kan ik me niet voorstellen...) en een paar dagen nadat we terug waren heb ik met een wattenstaafje bloed uit mijn oren gehaald. Dus er is wel enigsinds schade opgelopen.

Sindsdien heb ik zo nu en dan (niet vaak) dat ik een seconde of 2 mijn evenwicht kwijtraak, ik hoor in eens een harde piep en mijn oren doen heel veel pijn. Dit is maar van korte duur, evenwicht heb ik zo weer terug en die piep gaat van heel hard naar weer vervagen en weer weg.

Kennen mensen dit? Zou er echt iets mis zijn in mijn oren dat ik er mee naar de dokter moet? Ik heb sowieso altijd moeite met tunnels, het ene moment doet het meer pijn dan het andere. Vooral als ik met oordopjes in door een tunnel heen ga, daarom doe ik ze nu altijd uit voordat we een tunnel in gaan, anders doet het echt ontzettende pijn...

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Piep en pijn aan oren, en evenwicht-probleem (kort)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:50

Ga toch maar even naar de dokter. Met je oren en je evenwichtsorgaan moet je niet blijven lopen, want je kunt niet zonder... Ik snap je angst, maar niet meer rechtop kunnen lopen is ook niks!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:35

Naar de dokter. Ik snap je angst maar als het erger wordt wordt je ook niet blij...

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 20:39

Denk dat het wel zo veilig is om te gaan... Moet alleen nog even de moed verzamelen :')

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:46

kan je niet iemand vragen om mee te gaan als je je dan zelfverzekerder voelt??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:27

klinkt niet echt normaal nee,
Je oren liggen dichterbij je hersenen ed. dan je je nu bewust van bent... Dus dat moet je echt wel serieus nemen,
Ik kan alleen maar meegeven dat ik denk dat je 't niet moet onderschatten en het beste écht even langs een dokter kan gaan :j .
't kan onschuldig zijn, maar je moet er wel voorzichtig mee zijn.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:29

Ik ken iemand die dat ook had.....

eerst oren door laten spuiten en toen nog niks beter.
Die bleek een probleem te hebben met het evenwichts orgaan.
Haar leven was zo uit balans dat die verstoord raakte.......vraag me niet hoe dat kan......
Inmiddels heeft ze alles weer op de rails en is het over........sja.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:31

Ik ken iemand die dit ook had, maar werd door huisarts niet serieus genoeg genomen.Met als gevolg nu, de hele dag een .......... herrie in haar oren.Dus ik zou niet te lang wachten met actie, je hebt maar 2 oren wees daar zuinig op.

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:31

Ook al vind je het een naar idee, het is toch beter om even langs de dokter te gaan. Neem desnoods iemand mee. :) Je kunt er alleen maar beter van worden, want nu in onzekerheid leven is toch ook niets?
*geeft je een kom-op-knufff* ff doorbijten...

en zoals hierboven benoemd.... :j