Jep.. Dat zeggen ze.. Maar daar heb ik weinig vertrouwen in.
Voor als je wilt weten waar dit topic naar vervolgt kijk dan even: [LZP] Voor hun ben ik gevoelloos.. Vandaag is voor mij de school weer begonnen. Ik moest mijn rooster ophalen, leuk zeg hoe ze dat zeiden: ''Nieuw jaar nieuwe kansen." Ik moet er dan toch echt aan gaan geloven. Ik moet weer naar school.. Grote groepen, pesterijen, leraren, pauze's. Maar goed, ik ben gepest. En gepest zijn is niet leuk voor niemand. Want woorden kunnen toch geen pijn doen? Nou echt wel.. Zo erg dat het voelt als een klap in je gezicht, een stomp in je maag.. Met een onwijs veel zenuwen stapte ik vandaag op mijn fiets. De weg naar school was niks gebeurd, niemand tegen gekomen, niks gezien het leek allemaal prettig. Maar aangekomen op school stond ik daar met mijn fietsje.. Oh nee, daar is het weer. Ik stapte gewoon naar binnen met mijn gedachten op nul. We moesten naar de aula, ik liep met mijn 'vriendin' naar de stoelen waar we moesten gaan zitten ik noem mijn 'school-vriendin' even M. Ik moest langs de meiden die mij zoveel pijn hebben gedaan niet allemaal met hun woorden maar met hun handen en voeten. Aan hun gezichten te zien was het weer raak.. Ik liep langs ze ik negeerde ze ik deed niks. Maarja.. Ik wist het wel verre in mijn gedachten wist ik het al. Me na lopen, na kijken, lachen over me, over me praten.. Ik kon wel huilen. Jezus, ik ben gewoon een aansteller denk ik nu bijmezelf. Ik laat alles op me vallen, ben over het p*s paaltje. Zonder er verder aan te denken of te piekeren ben ik gaan zitten. Maar jammer genoeg, bleven ze me over me praten en lachtten. Wat had ik toen een onwijs grote spijt dat ik deze school heb uitgekozen.
Op het eerste gezicht lijkt er niks aan de hand. Maar zoals je misschien in het andere topic kon zien heb ik het op de basis school ook niet leuk gehad. Als iemand vraagt of ik het naar me zin heb op school zeg ik altijd 'ja'. Maar daar lieg ik keihard over echt keihard..
In de vakantie heb ik ook leuke dingen naar me hoofd toe gekregen hoor, gewoon uitschelden ofzo. En nu kreeg ik vorige week een ping op mijn blackberry: '..... wilt u toevoegen op ping' ik had haar geaccepteerd. Want was wel benieuwd was ze moest. En ik vroeg: 'Hoi ****, mag ik vragen waarom je me heb toegevoegd? Ik hoorde van **** dat je het wouw goed maken. Vanwaar ineens interesse? Waarop ze antwoorden: 'Omdt k dat wil maar wil t in je face zeggen want sommige zeggen dat ik dat niet durf dus . ' Ik heb hier voorderest niet meer op gereageerd. Maar kreeg dan gister een ping toen ze moet meerdere meiden was: ' Heee pussy ' Ik heb dit gewoon verwijderd. Maar ik voel mezelf ook echt een pussy, ik ben bang voor iemand even groot even oud stelt net zoveel voor..
Ik zit er gewoon heel erg mee, want pas je even aan als mij, dan snappen jullie misschien wat ik bedoel..
Blijkbaar doet het ze een plezier om iemand pijn te doen..
Ik wrees en weet dat jullie me een aansteller vinden en dat ik me er boven moet zetten, maar wegens vorige pesterijen ben ik bang om alleen te staan, geslagen te worden. Ik wil niet vernederd worden. Pesterijen op hyves en msn zijn ook geweest..
Mocht je me persoonlijk kennen, en weten om wie het draait. Stuur me dan een PB en ga dit niet openbaar zetten.