Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jasminex schreef:Als je genoeg calorien binnen krijgt kun je gewoon gaan rennen hoor, evt. blikje energy ervoor drinken als ik die drink hoef ik een hele dag niet te eten! Zit wel enorm veel suikers in dus pas op voor je gebit! En neem een flesje water mee onderweg. Goed opbouwen, ik doe altijd als ik net weer begin 5 min rennen 2 min lopen etc. dat voor ongeveer 2 uur maar ik weet niet hoe het met jou condidtie zit.

jasminex schreef:Als je genoeg calorien binnen krijgt kun je gewoon gaan rennen hoor, evt. blikje energy ervoor drinken als ik die drink hoef ik een hele dag niet te eten! Zit wel enorm veel suikers in dus pas op voor je gebit! En neem een flesje water mee onderweg. Goed opbouwen, ik doe altijd als ik net weer begin 5 min rennen 2 min lopen etc. dat voor ongeveer 2 uur maar ik weet niet hoe het met jou condidtie zit.
Daphne__ schreef:Als je iets wilt wat energy geeft, neem dan geen red bull oid, maar Extran. Red bull is geen sportdrank, Extran wél.
Die rode en oranje zijn voor energy, en de blauwe en groene zijn ervoor dat je vocht aangevuld word zegmaar. Ook de benodigde mineralen die je nodig hebt om te presteren zitten erin.
http://www.extran.nl/
.
Je hebt ze ook in halve liter flesjes, die heb ik altijd. Ligt naast de extran in de supermarkt over het algemeen.
. Je kan het ook prima volhouden zonder, maar toch doe ik inspanningen liever met. Voel me dan een stuk beter na afloop. Rebeccaa schreef:Met AA of Extran of Aquarius is niks mis hoor, als extra met sporten. Red bull is wel heel slecht omdat dat uitdroogt en je juist vocht nodig hebt als je sport. In de sportdranken zit gewoon iets extra's en dat is nooit verkeerd bij lichamelijke inspanning. Je kan het ook prima volhouden zonder, maar toch doe ik inspanningen liever met. Voel me dan een stuk beter na afloop.
. ISOstar is nog het beste qua sportdrank, heb het zelf ook jaren gehad bij atletiek (bij wedstrijden en trainingen). Dit is niet zulke zoete troep als de rest en afgesteld op wat je lichaam nodig heeft na inspanning, dus wordt t sneller opgenomen. En het eerder gegeven advies: Red Bull drinken en verder hoef je dan de hele dag niet te eten.. NIET doen. De uitwerking hiervan heb ik al eens gezien op een sportdag: meisje flauw gevallen en compleet van de wereld, ambulance gebeld en zij hebben dr weer moeten oplappen. Zeer verstandig dus.