Ik heb sowieso altijd al een plan gehad om naar de plastisch chirurg te gaan hiervoor. Maar omdat het zo ontzettend duur is, en ik maar een arme student ben, zou dat sowieso nog heel lang gaan duren voor ik daaraan kan beginnen. Ook brengt het natuurlijk zijn risico's mee, wat ook niet erg fijn is.
Ik heb sinds kort gehoord over de figuurcorrigerende methode Ultrashape. Het is een onschadelijke, pijnloze manier waarbij de vetcellen rond de probleemzone worden kapotgetrild door middel van geluidsgolven. Ook is hierbij geen herstelperiode nodig.
Het resultaat zou 1,5 tot 2 cm omvang minder zijn per behandeling.
Nu heb ik wat rondgegoogled, en het klinkt wel erg veelbelovend. Maar, goedkoop is het ook niet (verschilt per zone, en de gemiddelde prijs ligt ongeveer v.a. 300 euro per zone, meestal zijn er meerdere behandelingen nodig). Ik heb hier verder geen ervaring mee. Maar ik zou graag heel zeker willen zijn dat het echt werkt, voor ik enthousiast begin met sparen.
Dus daarom vroeg ik me af, of er iemand is met persoonlijke ervaringen die me er meer over kan vertellen.