Sinds ongeveer 2 weken krijg ik plotseling overal bultjes. Ik dacht in eerste instantie dat het vlooienbeten van de kat waren, maar allebei de katten hadden geen vlooien. Ik heb ze uiteraard meteen ontvlooid. Ik heb alles in huis gewassen, gestofzuigd en speciale spray gespoten om het onder controle te krijgen. Had het idee dat het voornamelijk 's nachts kwam in bed en dat er overal een soort zwarte puntjes lagen, dus dat zouden de eitjes kunnen zijn van de vlooien.
Maar nog steeds krijg ik er dagelijks bultjes bij. Ik heb het gevoel dat ik de hele dag door gestoken word door iets onzichtbaars. Ze jeuken echt ONTZETTEND en ik probeer er niet aan te krabben, maar soms kan ik er echt niet meer tegen.
Van de huisarts heb ik een zalf tegen de jeuk gekregen, maar hij heeft de bultjes nog niet gezien. Eerste wat ik doe morgen is maar eens langsgaan, maar ik dacht misschien dat iemand hier iets weet over deze bultjes. Overigens jeukt mijn hele lijf, ook op mijn hoofd tussen mijn haren.
De bultjes zitten over mijn hele lichaam, voornamelijk bij mijn nek, knieholtes, buik en rug. Het zijn rode bultjes en ze ontstaan heel snel. Als je er dan aan krabt komt er een beetje vocht uit. Heb voor de duidelijk ook even een foto gemaakt.
Foto:
Nu las ik zelf iets op internet over zogenaamde hooimijt, maar kan er verder niet veel over vinden. Zou dat het kunnen zijn? Heb ook gedacht aan bedwantsen, maar in bed zit echt niets.
Wie kan mij helpen, ik word gek!!!