Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:Ik heb een tennis- en golfarm gehad, een paar keer cortisoneninjecties erin en ik was er vrij snel vanaf (in vergelijking tot anderen die ik ken), maar niet iedere HA is daar voorstander van.
dorothea schreef:Ik heb vooral last van de spier die vanaf de elleboog aan de binnen-bovenkant van je onderarm loopt. Weet jij of dat in aanmerking komt voor een cortisoninjectie? Vermoedelijk een soort van peesblessure (tjee, ik lijk mijn paard wel)
. Ik heb hem alleen gedragen tijdens mijn werk, als ik in huis ging stofzuigen/dweilen ed of wanneer ik ging paardrijden. Alles bij elkaar heb ik 'm 3 weken om gehad, nu zijn de klachten zo goed als weg. Enne, ik heb een peuter van 17 maanden rondlopen, dus rusten zat er bij mij ook niet in. Ws heb ik daardoor ook de klachten gekregen, door het vele tillen etc.
, en dus begreep waar het over ging. Ik had trouwens veel baat bij een tubigrip, gaf toch een soort 'rustgevoel'. Niet teveel dragen, alleen met werken en paardrijden etc. Bandje werkte voor mij ook niet maar denk dat dat voor iedereen persoonlijk is. En een tijdje bij de fysio gelopen, en oefeningen meegekregen, en die dan niet zo fanatiek uit gaan voeren als je met de gewichtjes hebt gedaan!