HEt verhaal:
Ik heb al jarenlang last van rugpijn, eigenlijk al vanaf mijn tienerjaren.
Ik heb daar fysio voor gehad, osteopathie en noem maar op.
Voor 2 jaar terug was het weer zo erg dat ik ben terug gegaan naar de huisarts en zij raadde me toen houdingstherapie aan omdat ik een holle rug heb.
Toen ben naar een osteoppaat gegaan en dat heeft uiteindelijk geholpen.
Nu een jaar na dato van de behandelingen is de pijn weer terug, eigenlijk sinds weken al, dan weer meer en dan weer minder.....
Sinds 3 dagen is het erger, en nu vanochtend veel erger.
Omdraaien in bed heeft me heel de nacht veel pijn gekost, opstan doet erg veel pijn, met gewicht van mijn zoontje op dat rechterbeen leuenn doet pijn, hoesten doe pijn en ik voel afentoe ook pijnscheuten in mijn rechterbil en bovenbeen, zelfs zitten doet pijn, het doet nu constant pijn eigenlijk.
Naar mijn idee is het een andere pijn als de pijn die ik voorheen had, hij is wel iets overeenkomend maar nu beperkt het zich echt tot die ene plek in mijn rechteronderrug en iets naar de bil en bovenbeenuistralend.
Wie herkent dit, kan me iets meer vertellen?
Ik wil em straks niet weer laten afschepen met een slechte houding want dit is echt erg pijnlijk.
Het eerste wat ik nu s'morgens doe is naar de kast lopen, 2x ibubrufen a 400 mg slikken en wachten tot ht ietsje beter gaat
.
nou dat zie ik dus niet zitten.
gauw afkloppen ]
jij mocht nog staan?