Glas in voet gehad..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MaartJ

Glas in voet gehad..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 12:08

Hallooo!

Fijn dat jullie hier even komen kijken en misschien mij kunnen helpen/adviseren.

Zaterdagavond was ik op stap met wat vrienden en nou gebeurd het wel eens dat er wat glazen kapot vallen in een kroeg/discotheek. Zo ook in de tent waar wij waren en lag er dus wat kapot glas op de grond. Ik had leuk ballerina'tjes aan, want die stonden zo mooi bij m'n broek, en zodoende dacht ik ineens *auw* watskebeurt! Ik kijk naar de zool van m'n schoentje en daar steekt dus nog een stuk glas in. Was dit dus door m'n zool in m'n voet gekomen, precies op de bal van m'n voet.
Nja, aangezien we toch al wel wat gedronken hadden trok ik me er weinig van aan en ging vrolijk verder met dansen.
Op d'n duur ging ik naar de wc en bleek dat dus te bloeden als een rund, leek het me verstandiger om naar huis te gaan.
Thuis voetje onder de kraan en afgespoeld, goed gevoeld overal maar ik kon niks vinden en tja echt nuchter was ik ook niet meer...
Zondag gekeken, niks te vinden en deed wel zeer maar had niet het idee dat er nog wat in zat. Sneetje is ook echt heel klein, misschien 1 cm lang maar heel smal.
Zondagavond gewoon nog heel de nacht wezen dansen en feesten op een schuimparty in een discotheek hier in de buurt. Deed wel pijn, maar ik dacht, dat gaat wel over.
Maandag; Deed wel pijn, maar gaat wel over.. Kon nog steeds niks vinden namelijk.
Dinsdag; Ik werk bij de bakker en loop dus heel de dag, nou op een gegeven moment kon ik er helemaal niet meer op staan.

Het wordt niet beter, lijkt me dat het toch nu wel eens minder zou moeten worden? Heb dinsdagavond zelf met een pincet nog er in zitten wroeten om te kijken of ik écht niks kon vinden.
Maar ik viel vanmorgen gewoon van de trap af omdat ik per ongeluk even te veel gewicht op die voet zette..

Ik ben meer van het type, 'gaat wel over', dan dat ik naar de dokter toe ren. Wondje is namelijk ook zo klein en inmiddels zo goed als dicht dat in mijn ogen de dokter ook bar weinig kan doen.. Die ziet heus niet meer als ik, denk ik dan.

Wat zouden jullie doen?

Liefs Maartje

_xManadisx_

Re: Glas in voet gehad..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 12:10

er zou een ontsteking in kunnen zitten, en glassplinters zijn ook heel makelijk te missen.... ik zou toch even langs de dokter rijden ;)

Avelienvd

Toch even langs de HA.
Dikke kans dat er nog wel wat in zit.
En anders trekzalf er op met een pleister, dat trekt namelijk als er iets in zit vaak het er wel uit...

BiBiQ

Het klinkt toch als goed ontstoken. Ook erg onverstandig natuurlijk om erna nog naar een schuimparty te gaan, dat is een onwijze zooi en dat zal ook wel bij je wondje zijn gekomen.
Zou toch maar even de HA bellen voor advies, want als je er niets aan doet zal het niet veel beter worden.

fanci_mike

Als het van binnen aan het ontsteken is zul je toch langs de dokter moeten om een antbiotica kuurtje. Of je voet afknagen natuurlijk.

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 12:11

Jakkes.. Vorige week hetzelfde gehad.. Vriendje heeft het er met een hoop gepier en gepor uitgesneden, gevist.. Maar dat was in de hak.. Dus daar zit ook genoeg eelt. Zou als ik jou was even naar de dokteer gaan.. Vooral omdat het ook bloede als een rund.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 12:58

Ja das de ellende.. die eelt! Allemaal keihard..
Dat bloeden wijdt ik aan alcoholgebruik, dat maakt het alleen maar erger natuurlijk.
Tjaa zondag was ik van mening dat het best ging.. dus toch maar wezen schuimen..
Trekzalf heb ik er al op 2 dagen met een pleister, maar lost weinig op.

Het enige dus, ik zie er niks aan. Het is niet dik, rood oid. Doet alleen pijn.
Hmm misschien morgen dan toch even langs de HA!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:05

Ik zou naar de huisarts gaan niet geschoten is altijd mis.
Straks zit er nog wel iets in...