Paardrijden met katoenen maandverband

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Paardrijden met katoenen maandverband

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 02:30

Misschien een beetje raar vraagje, maar kun je met katoenen maandverband (wat je dus moet wassen om opnieuw te gebruiken) wel paardrijden? Het lijkt mij dat dat drukkertje niet bepaald lekker zit. Heeft iemand daar ervaring mee?

Tijdstip heeft niks met het onderwerp te maken. Ik heb een jetlag. :)

Lolleke

Re: Paardrijden met katoenen maandverband

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 04:57

Niks aan de hand met rijden met een plakkert hoor :)
Tampon doet het ook goed en het is even zoeken wat je lekker vind, gewoon een dunner of een lekker brede dikke met vleugels etc.
Zou in ieder geval daar eerst even mee gaan expirimenteren voor je aan het katoen gaat beginnen.
Dat kost toch best wel wat waswerk en gaat net zo goed lopen irriteren, vouwen en ga zo maar door. (zal net veel heftig beter zitten als een maandverband met vleugels, en die kun je ten minste nog echt 'vastplakken'
Weet niet of je er al aan gewend bent? En dat drukkertje zit in het midden onder je onderbroek, daar merk je in princiepe niet zo veel van, maar denk niet dat het gemaakt is om in draf op te landen :+

marjanvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 05:59

Ik zou voor gewoon maadverband gaan.
Als je katoen wil gebruiken ivm allergie ofzo zou ik kotex maadverband proberen.
Daar zit geen plastic in verwerkt maar katoen.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 09:10

Ik heb geen ervaring met dit type maandverband, maar heb wel een paar t-shirt-body's, die dus ook daar sluiten met drukkertjes. Het voordeel is dat je met hoevenkrabben enzo nooit met blote rug staat, maar ik vind het niet heel comfortabel met fietsen en paardrijden :n

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 09:15

Oef, maandverband is vreselijk met rijden...
Bovendien klinkt maandverband die je kunt herbruiken erg vies.. :)) Ookal was je ze.

Probeer idd eens tampons, ik heb ze het liefst van OB. Zoveel maten en soorten dus vast wel wat. die voel je tenminste niet (als je ze goed doet). :))

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 09:23

Het lijkt me niet erg lekker zitten. Dan kun je beter 'gewoon' maandverband gebruiken. :)