plots mank

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Freedom1

plots mank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 07:37

hoi bokkers, moet even mijn frustratie kwijt

Vanmorgen werd ik wakker met pijn aan mijn voet en wat blijkt, ik kan er niet meer op stappen!!! :( :( Ik begrijp het niet, hoe kan dat nu plots? Ik roep wel soms in mijn slaap maar daar kan het dus niet van zijn.. Ook heb ik geen bedeinde waar kan tegen schoppen!!

Vind het echt heel raar. En heel mijn dag is om zeep, ik ging leuke dingen gaan doen en nu kan ik gewoon maar in de zetel zitten.. Ik heb er al zalf aan gedaan, maar het blijft echt goed pijn doen! Ik begrijp echt niet wat het kan zijn..

edit: even voor de duidelijkheid, ik had dus totaal geen last van die voet ofzo!

Thats_Me

Re: plots mank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 07:39

Waar heb je pijn, hoe voelt de pijn aan. Zou spierpijn kunnen zijn, je kunt er op ehbben gelegen. Het kan best zijn dat je kramp hebt etc.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 07:41

kun je niet twee ibuprofen slikken?
Meestal gaan dingen vanzelf weer over.
Maar vreemd is het wel.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 07:41

overal waar ik op mijn voet duw doet het pijn. Beweeg ik hem doet het ook zeer.. Ik denk niet dat het een kramp is want dat gevoel ken ik.. Kan ik die nu verstuikt hebben in mijn slaap?

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 07:42

geerke schreef:
kun je niet twee ibuprofen slikken?
Meestal gaan dingen vanzelf weer over.
Maar vreemd is het wel.

wat is dat ibuprofen?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 07:44

Ja, dat zou kunnen maar lijkt mij niet zeer waarschijnlijk. Ik denk toch echt dat je er op gelegen hebt. Je kunt twee dingen doen. Koelen en voet hooghouden en langs de huisarts.

Of inderdaad pijnstilling nemen en gewoon gaan bewegen. Ik zou voor het laatste kiezen. Bewegen blijkt vaak het beste en als het echt niet gaat dan ga je vanzelf het eerste volgen.