Naar dokter?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boebaboeba

Naar dokter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 21:01

Heej,

Ik weet dat dit een domme vraag is, maar ik heb sinds vrijdagavond ongeloofelijk last van vocht in de knie, waardoor het pijn doet om correct te lopen of mijn been helemaal te strekken.

Ik heb in het verleden al vaker last gehad van vocht in mijn knie ( losse gewrichten ), meestal kreeg ik dit door zware/veel inspanning of door ergens tegen te stoten. ( Maar beiden gevallen zijn niet gebeurd)

Nu langs de ene kant heb ik enkele jaren geleden veel bij de dokter gestaan, met ' mijn knie doet pijn ' en kreeg toen telkens hetzelfde antwoord 'we kunnen hier niet veel aandoen.., komt door je losse gewrichten'. Maar langs de andere kant denk ik ' het is een tijdje geleden dat ik zo'n last gehad heb in mijn knieen, ik heb geen zware/veel inspanningen gedaan of ben nergens tegen gestoten.. '

Zouden jullie naar de dokter gaan of niet?

( Sorry als ik het een beetje chaotisch heb uitgelegd.. )

Boebaboeba

Re: Naar dokter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 22:35

Slotje?

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:46

Zou toch maar gewoon even langs de dokter gaan!! Beter het zekere voor het onzekere! Vervelend dat ze je wegsturen met zo een slap verhaal dan ga je ook niet makkelijk meer naar de dokter!! Die wetn vaak ook niet veel!! Succes met je knie :-)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:55

Caroline1985 schreef:
Die wetn vaak ook niet veel!!

Lijkt me dat een dokter hiervoor geleerd heeft, en er dus wel veel van af weet.

Ik zal trouwens wel even naar de dokter gaan. Beter dat je geweest bent en het is niks, dan dat je achteraf beter wel had kunnen gaan.
Sterkte in elk geval!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:56

is er ooit wel eens een foto of scan van je knie gemaakt?

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:36

Of ben je wel eens naar de fysio met je knie geweest? Ik heb zelf knieklachten en ga daarvoor netjes iedere week naar de fysio. Bij mij zijn het geen klachten die verband hebben met blessures etc. enkel en alleen omdat ik zwakke knieen heb. De fysio heeft me geleerd hoe ik mijn knie in moet tapen zodat ik op slechte dagen wat extra steun heb.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:37

Inderdaad ben je weleens verwezen voor je knieklachten?

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 22:55

Ja, ik heb een 'young girl knee' zoals de dokter het zegt, en dit zou typisch zijn voor meisje tussen de 12 tot 16-18, alleen heb ik dit extra vroeg gekregen. Daarbij heb ik ook nog last van losse gewrichten aan knie, pols en enkels. Ik ben niet naar de dokter gegaan, en de pijn is wel aan het minderen, dus zal wel inorde komen! Maar toch bedankt voor de hulp !

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 00:24

Ik denk dat je toch veel baat zou kunnen hebben bij een goeie fysiotherapeut, maarja dat moet je zelf weten natuurlijk. :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:06

Ik denk ook dat een goede fysio het beste kan helpen...

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:09

Fysio en krachttraining. Ik heb slappe kruisbanden en ook last van wat vocht als ik niet train en wel die knie belast. En de HA die zegt ook niet veel waar ik aan hebt dus dan ga ik naar de fysio en die zegt: "krachttrainen" :D

Succes!